Miksi Ylellä on noin hirveä määrä norjalaisia realityohjelmia? Näinköhän on sama juttu toisin päin Norjassa?
Ja miksi nuo norjalaiset ohjelmat on yleensä paljon mielenkiintoisempia? On kaikenlaisia tutkimusasemia, yksineläjiä.... näinköhän Norjan TV näyttää tosi-tv-ohjelmia tai dokkareita Suomesta?
Kommentit (35)
No tätähän minäkin olen jo vuosia ihmetellyt... joskus ykkösellä ja kakkosella yhtäaikaa oli jokin norjalaismeininki menossa. Varmaankin yleisradioyhtiöiden välillä on halpaa vaihdella ohjelmia. Olisi luullut kyllä että Teeman ja Femman yhdistäminen olisi vähentänyt kysyntää täyteohjelmille.
NRKn haun mukaan siellä pyörii ainakin Ville Haapasalon Altai 30 päivässä ja Alina Tomnikovan tähdittämä Donna
Ja Strömsö nimellä "Hygge i Strömsö" :D
Ja apua, tää Önskebryllup taitaa olla Satuhäät :DDDDD
Eikö tuo ole sitä jotain pohjoismaalaista yleisradioyhteistyötä, että kanavat näyttävät toistensa ohjelmia?
Mua ei norjalaiset ohjelmat haittaa yhtään, kiva katsella erityisesti luonto-ohjelmia, missä on terveen ja kauniin näköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai hyvä luoja, hyvää Suomi-kuvaa maailmalle :S
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole sitä jotain pohjoismaalaista yleisradioyhteistyötä, että kanavat näyttävät toistensa ohjelmia?
Mua ei norjalaiset ohjelmat haittaa yhtään, kiva katsella erityisesti luonto-ohjelmia, missä on terveen ja kauniin näköisiä ihmisiä.
Mikä luonto-ohjelma se on, jos siinä kuvataan jotain Olafia ja Ingaa?
Vierailija kirjoitti:
EEEEIIII... Vajotkaamme maan alle.😩
Vierailija kirjoitti:
ei voi olla todellista! 😂
Aikaisemminhan oli paljon tanskalaisia ohjelmia, onko ne vaihtuneet norjalaisiin sitten?
Yle on sanut isomman ohjelmapaketin halavalla. Niillä ei ole varaa kunnollisiin ohjelmiin.
Ønskebryllup
Finske par lover hverandre evig troskap på hver sin måte. Finsk serie.
"Toive-/unelmahäät
Suomalaiset parit lupaavat toisilleen ikuista rakkautta kukin omalla tavallaan. Suomalainen sarja."
En olis uskonut, että kaikista sarjoista tää on viety ulkomaille..
Parempaa ohjelmaa norjalaiset tekee kuin suomalaiset. Sama ruotsalaisten kanssa. Suomalaiset ohjelmat on niin pienen budjetin sontaa että ei pysty edes katsomaan.
Suomi kuuluu Pohjoismaihin, vaikka persujen mielestä meidät pitäisi liittää Venäjään.
Ihmettelen mikseivät muuta sinne koko kööri. Tarjoilija-Jussi voi opettaa niille aakkoset.
Ruotsin SVTltä tulee Ylen Paratiisi-sarja
Mitä norjalaisia realityjä Ylellä näkyy? Paratiisihotelli Norja ja Ex on the Beach Norja eivät taida olla kanavan ohjelmistossa. Itse muistan vain Ristiin rastiin Norjaa -täyteohjelmaklassikon (jossa oli kyllä aina hienoja maisemia!)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa norjalaiset näyttää jotain elintärkeitä tutkimusasemia ja luonto-ohjelmia meille, me viedään niille tätä :D
Yleisradioyhtiöt ovat vaihtaneet keskenään ohjelmapaketteja. Tällaisia sopimuksia on ainakin Tanskan ja Norjan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä norjalaisia realityjä Ylellä näkyy? Paratiisihotelli Norja ja Ex on the Beach Norja eivät taida olla kanavan ohjelmistossa. Itse muistan vain Ristiin rastiin Norjaa -täyteohjelmaklassikon (jossa oli kyllä aina hienoja maisemia!)
Mä olen katsonut ainakin noita Karhusaari, Yksineläjä Severin, Ambulanssi apuun, Kovin kuski haussa...
tuntuu että koko ajan tulee norjaa mutta noissa on paljon isomman budjetin hommat kuin suomalaisissa ohjelmissa.
Norjalaisten kiero juoni. Kun öljyvarat ehtyvät, tarvitsee Norja uuden rikkauden lähteen ja silloin he valtaavat YLEn esivalmisteleman Suomen. Emme edes huomaa kun Sauli on vaihdettu Haraldiin.