Lidlin maitojen vmp jo huomenna
Kommentit (13)
Maito säilyy jääkaapissa asianmukaisessa lämpötilassa 5 -7 vrk tölkkiin painetun päiväyksen jälkeen. Jos käytät vähemmän maitoa kuin litran viikossa, kannattaa ostaa pienempi tölkki.
No kannattaa katsoa, minkä purkin ottaa. Itse ostin tänään maitoja ensi viikon päiväyksillä Lidlistä.
Uusavuttomuutta tämäkin. Näet sen päiväyksen jo kaupassa.
Meidän lähi-Lidlissä on maidoissa pitkät päiväykset. Mitäs käyt sielä harvoin, ei oo kiertoo.
Itse haalin -50% laputettuja maitoja, jotka tosiaan on nekin ihan hyviä vielä monta päivää.
Vanhempani pakastavat maitoja, liekö tämä ratkaisu jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Itse haalin -50% laputettuja maitoja, jotka tosiaan on nekin ihan hyviä vielä monta päivää.
Minä olen odottanut että löytäisin laputettuja maitoja, tekisin juustoa.
Ja tiedän kyllä että se voi olla ihan juotavaakin jopa viikon yli päiväyksen, jos avaamaton tietysti.
Mitä te tolla maidolla teette? Juotteko vai mitä? Inhaa litkua.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen myyntipäivä ei ole viimeinen käyttöpäivä. Mä olen juonut maitoa, joka oli viikon ylipäiväistä, eikä ollut mennyt miksikään.
Ei niin, mutta pelivarasta on jo viikko pois, eli menee nopeammin vanhaksi, kuin jos olisi enemmän aikaa viimeiseen käyttöpäivään.
Eli merkitsee nopeammin tulevaa seuraavaa kauppareissua. Ei toimi tälläinen.
Viimeinen myyntipäivä ei ole viimeinen käyttöpäivä. Mä olen juonut maitoa, joka oli viikon ylipäiväistä, eikä ollut mennyt miksikään.