Suihku ja vessanpönttö samassa tilassa - yök
Miten joillakin voi olla tehty noin? Ulostebakteerit leijailevat ja samassa tilassa muka peseydytään. Sama kuin roskapussi olisi ruokapäydässä...
Meillä WC ja pesuhuone ovat ihan eri tilat.
Kommentit (113)
On tosi kätevää jos pönttö on vieressä niin ei tarvitse pissata suikuun :)
Lisäksi wc -puoli on helppo pitää puhtaana kun sen voi vain suihkuttaa kiiltäväksi pesun jälkeen. Kaikki vedet ja lattia ja puhdasta tuli!
Saatikka että jotku harrastaa anaaliyhdyntää se se vasta sairasta on,sitä ulostebakteerien määrää, yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Eikö vessanpöntössäsi ole kantta?
Bakteerit leijuu myös toimituksen aikana. Itsellä niin siro perse, ettei peitä. Toki läskiperseillä ei ole tätä ongelmaa.
Pistä uretaania siihen siron perseesi pöntönrenkaan väliseen tilaan. Ongelma ratkaistu.
Jos tilaa olisi, laittaisin erikseen, mutta kun neliöt on rajallisia ja ne kph-neliöt vasta kalliita ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Eikö vessanpöntössäsi ole kantta?
Bakteerit leijuu myös toimituksen aikana. Itsellä niin siro perse, ettei peitä. Toki läskiperseillä ei ole tätä ongelmaa.
Pistä uretaania siihen siron perseesi pöntönrenkaan väliseen tilaan. Ongelma ratkaistu.
Kaikkien aikojen paras kommentti :D
Itse taas tykkään ja on meillä pelkkä vessa myös.
Kolme ihmistä käy kylppärin vessassa ja yksi tossa pelkässä vessassa.
Mikäli rakentaisin talon niin kaksi kylppäriä ja vessa kylppärissä.
Helpompi siivota kun saa suihkua käyttää sekä avaraa ja lattialämmitys.
Tykkään ja musta pelkkä pieni vessa on yök!!
Niinpä. Menevät helposti sekaisin. Hirveä putsaaminen kun suihkussa on iso kasa ja veriset vessapaperit pitkin lattioita
Usein voi käydä myös niin että kun on suihkussa joku tulee ja pissaa päälle kun luulee sen olevan vessanpönttö.
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes bideesuihku saa olla siellä ?
Kyllä pitäisi ymmärtää laittaa erikseen oma bideehuoneensa, jonne raahaudutaan housut kintuissa paskahuusiasioinnin jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Toinen aloitus mistä saa hyvän monisivuisen väännön aikaan on tamponien ja terveyssiteiden vetäminen veskistä alas.
Mikä vääntö? Sinne pönttööhän ei saa vääntää mitään muuta kuin ihteään ja vessapaperia.
Ihmettelisin ennemmin erillistä vessaa jossa ei käsinpesumahdollisuutta.
Näitäkin löytyy tosi vanhoista kämpistä hesan keskustassa jos niitä ei ole rempattu sitten viimeksi miekka ja kivi.
Niin no, meillä on pönttö + suihku -yhdistelmä makkarin yhteydessä ja erikseen pelkkä pönttö ihan keittiön vieressä.
Kumpi pahempi/parempi?
Auttakaa viisaammat, tulu ihan vainoharhainen olo tästä :(
Onpa taas ongelmat. Vessa ja suihku samassa tilassa. Tällaisille ihmisille tekisi hyvää vierailla aikakaudella, jolloin huussi oli pihan perällä - myös talvella 25 asteen pakkasessa, ei pelkästään kesäaikaan mökillä. Lakkaisi pikkuasiat häiritsemästä.
Meillä on kyllä hyvin siisti kylppäri vaikka pytty sieltä löytyy.
Lattia ja pytyn varsi erittäin helppo pestä kun on viemäri.
Pelkässä vessassa vaan pyyhittävä ja samoin lattia kun ei ole viemäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen aloitus mistä saa hyvän monisivuisen väännön aikaan on tamponien ja terveyssiteiden vetäminen veskistä alas.
Eihän niitä sinne saa vetää. Tukkoon menee.
Ei ole mennyt
Ei mene tamponeista tukkoon, siteistä varmaan menisi.
Meillä on sauna, johon mennään pesutilasta. Pesutilassa on suihku ja vähän kauempana allaskaappien jälkeen wc-pönttö. Onkohan edes sallittua tehdä kylppäriä ilman wc-pönttöä. Kahden kerroksen rivarissa on oltava kaksi wc:tä. Mihinkäs se kolmas wc-pönttö sijoitettaisiin? Varmaan vaatekaapin tilalle? Hohhoijaa. Kahden henkilön huushollissa ei tarvita kolmea vessanpönttöä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas ongelmat. Vessa ja suihku samassa tilassa. Tällaisille ihmisille tekisi hyvää vierailla aikakaudella, jolloin huussi oli pihan perällä - myös talvella 25 asteen pakkasessa, ei pelkästään kesäaikaan mökillä. Lakkaisi pikkuasiat häiritsemästä.
Olen kokenut tämänkin kun oltiin lapsina maalla.
Hirveä löyhkä ja aika pitkä matka.
Sanolehteä rypistettiin käsissä, näin saatiin vessapaperia.
Vastasin ketjuun mutta en tekisi aloitusta asiasta.
Kuitenkin vessa kylppärissä on mun makuun, Helppo pestä tehokkaasti.
Pakko myöntää, että mua ei häirihe yhtään. Ei siis tunnu missään.
Ja tuosta lasiseinästä vielä, että en missään nimessä inhoa sitä yhtään, vaikken itse kyseistä ratkaisua valinnutkaan. Ei se ole minulle mikään iso asia. Kylppärissäni suurin osa tilasta on puuta, niin ihan kivaa vaihtelua tuo lasi on.