Jos kepu saa koplattua jonkunlaisen kasvomaskipakon, niin en aio noudattaa
Olen 6 kymppinen ja oppinut tunemaan kepun metkut. En mihinkään polittisesta motivista lähtevään lähde mukaan. Sittenpä kepu näkee. Nahkurin orsilla tavataan!
Kommentit (5)
Entä jos samaa ehdottaisikin vasemmisto?
Aloitus ei kerro kepusta mitään erityistä, mutta kommentoijasta kovinkin paljon, eikä välttämättä positiivista.
Jouduin eilen olosuhteiden pakosta käyttämään kirurgin maskia n. 30minuuttia, sen kanssa on todella vaikea hengittää, se ei pysy paikallaan vaan on koko ajan nousemassa nenän vartta silmien eteen, lisäksi kasvoni reagoivat siihen materiaaliin ja maskin pois oton jälkeen kasvoihini ilmestyi finnin tapaisia paukamia ja kolmen tunnin kuumotus ja kihelmöinti.
Eli en noudattaisi maskipakkoa vaikka siitä sakot saisi.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos samaa ehdottaisikin vasemmisto?
Aloitus ei kerro kepusta mitään erityistä, mutta kommentoijasta kovinkin paljon, eikä välttämättä positiivista.
Kepu alkoi tehdä omaa politiikkaa kansakuntaa uhkaavalla taudilla. Kun Uudenmaan eristys alkoi, niin netissä alkoi kieli poskella tehty vastakkainasettelu uudenmaan ja muun Suomen välillä. Maakunnissa olevat kepulaiset huomasivat tässä raon iskeä, poliittista hyötyä saadakseen.
Haluttiin jatkaa Uudenmaan eristystä maakuntien "nettikansaa" miellyttääkseen. Haluttiin jatkaa perustutuslain turvaamien kansalaisoikeuksien rajoittamista, vain sen takia, koska nähtiin se poliittisesti hyödylliseksi. Kun tämä ei onnistunut niin tilalle halutaan jotain muuta (koplaus) rajoitusta. Esim. tuota maskipakkoa.
ap
ap
Näyttäkööt kepulit ensin mallia, ennen kuin muilta vaativat mitään.
Oikein.
Saat tukea toiselta tervaskannolta. Kepulaiset ei saa minua muuttamaan piiruakaan suuntaa. Piiruakaan muuttamatta, toimin kuten parhaaksi näen.
Kukaan kepulainen märkäkorva, ei saa minua laittaamaan kepulaisten yrittäjien hyödyttömiä "maskeja".