Pitääkö mielestänne vielä nykyään olla sukkahousut juhlissa kesällä?
Jotkut sanoo että pitäisi olla ehdottomasti hienommissa juhlissa ja on paha moka jos ei ole mutta onko näin? Jos käsittelee jalat itseruskettavalla ja lakkaa kynnet sheivaa tietenkin jalat eikä niissä ole mustelmia.
Jotenkin ne tuntuu nykyään vanhanaikasille jotenkin sillä joitain olen nähnyt ilmankin sukkiksia juhlissa.
Kommentit (24)
Ja siis sinällään ihmettelen niistä vauhkoomista sillä jos kyseessä on jotkut rivi rippijuhlat. Miksei Hollywoodtähdet pidä sukkiksia sitten?
On tainnut muoti muuttua viimeisen 5 vuoden sisällä senverran ettei niitä nykyään kaikki pidä.
Jos menet naapurin Pirkon siideri-voimaantumisjuhliin, ei pidä.
Jos menet Jenni Haukion puutarhajuhliin, pitää.
naurattaa nää etikettikukkahattutädit jotka vauhkoo jostain perämettässä olevista juhlista että pitää olla sukat. Ne on tarkoitettu vanhemmille naisille joilla jalat on huonossa kunnossa ja polvet. Itse en ainakaan laita enää seuraavin juhliin. ihan sama jos joku katsoo mulkoillen.
Vierailija kirjoitti:
Jos odotetaan että tuolla tavalla kunnioitetaan tilaisuutta niin pitää. Kevyissä juhlissa ja vaatteissa ei. Nykyään jalat on yhtä hoidetut ja edustavat kuin kädetkin että ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos odotetaan että tuolla tavalla kunnioitetaan tilaisuutta niin pitää. Kevyissä juhlissa ja vaatteissa ei. Nykyään jalat on yhtä hoidetut ja edustavat kuin kädetkin että ei mitään ongelmaa.
aloittaja tarkoitti tätä eli tilanteen mukaan
Riippuu juhlista.
Suurimmalla osalla jalat ovat paremman näköiset kun laittaa ne sukkahousut, vaikka aika moni näkyy luulevan muuta.
Kyllä pitää että voin repiä niihin reijän kun ajaudumme siivouskomeroon.
t. pula-ajan Tsoots Kluuni
Jos on hyvännäköiset jalat niin ehkä ei sitten. Mutta jos on tolppanilkat ja paksut sääret sekä pulleat varpaat joissa pienet pinkiksi lakatut kynnen suikaleet niin kannattaa mieluummin laittaa pitkä hame tai housut ja muut kengät kuin sandaalit. Ei lyhyttä hametta ilman sukkahousuja.
Voi olla, että tänä kesänä en pääse tarkkailemaan naisten juhlapukeutumista.
tottakai ne näyttää kuumalta varsinkin miehellä
Mä kyllä laitan ihan vain ulkonäön takia, en etiketin. Mulla on vitivalkoiset sääret, en koskaan ota aurinkoa. Lisäksi mulla saattaa olla mustelmia ja kissan raapaisujälkiä. Mä käytän sellaisia ohuita, laadukkaita sukkiksia, joista ei erota onko paljas iho vai ei. Näyttää vain hyvin kevyesti ruskettuneilta. Nämä maksaa enemmän, mutta ei noita juhlia nyt nin usein ole (onneksi).
Eipä mua sekään haittaa jos joku menee juhliin ilman sukkiksia.
Kesällä oli juhlat ja todella kamala helle, kirkossakin onneksi vettä runsaasti tarjolla. En olisi voinut kuvitellakaan sukkahousuja siihen saunaan.
Kyllä mä laitan sukkikset juhliin, sensijaan pikkareita en käytä
Sukkikset estävät etteivät isot roikkuvat karvaiset kivekseni näy minihameen helman alta
Tässäkin on hyvä olla vähän tilannetajua ja pelisilmää. Ja ottaa huomioon juhlien järjestäjä. Huomioida omaa pukeutumistaan sen mukaan, minkä uskoo olevan juhlien järjestäjän arvomaailman mukaista.
Aina löytyy näitä rebeleitä, joiden mielestä juhlaetiketti ei koske heitä.
Kaikkihan käyttää kesällä stay uppeja, jos jotain käyttävät. N54
Ruskettmattomat kintut ovat aika aneemisen näköiset paljaana juhlamekon kanssa. Repikää siitä!
Kyllä mä laitan. Sitä näyttää niin paljon huolitellummalta ohuissa sukkiksissa. Voihan ne olla stay upitkin.
Ensi kesän juhlissa mulla on kyllä varmaan jotkut sormikkaatkin käsissä.
Ei tietenkään.