Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysmys kauppakassipalvelusta, liha, kana ja pakasteet.

Vierailija
15.04.2020 |

Jos ostan esim. paketin jauhelihaa ja 3 pakettia kanasuikaleita, niin voiko mulle tulla 4 pakkausta ruokaa, joissa kaikissa on päiväystä jäljellä esim. vain päivä? Vai pystyykö niihin valitsee mahdollisimman pitkän päiväyksen?

Ja pysyykö toimituksen aikana kylmäketju hyvin, jos ostaa pakasteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin tätä. Perjantaina on nouto. Saatiin ilmainen koodi niin ei tartte keräilystä maksaa mitään. Testinä nyt tilattiin 1-2 vkon safkat kahdelle. Molemmat riskiryhmää.

Vierailija
2/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ainakaan ole tullut vastaan lihoja, joiden käyttöpäivät olis umpeutumassa. Pakastin on myös keksitty, nakkaat sinne jos et ehdi syömään.

Ja pakasteet on tulleet pakasteina eikä sulaneina.

t:useamman vuoden kauppapalvelua käyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin cittarin palvelussa saa yleensä mahdollisimman hyvät päiväykset

Vierailija
4/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen (14.4.)  toimitus. Lihoissa parasta ennen päivät vaihtelivat 19.4. - 21.4. Ihan hyvin ehdin syödä ne, kun 21.4. mulle tulee jo seuraava toimitus. 

Vierailija
5/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan Kauppakassissa vähän vaihtelevasti. Yleensä on vähintään 4 päivää ollut. Joskus on tullut jotain leikkeleitä, jotka on menneet tyyliin seuraavana päivänä vanhaksi ja on kyllä ärsyttänyt.

En usko, että sinne varastolle jää kovin vanhoja tuotteita. Ainahan voit keräilijälle viestin laittaa, että mahdollisimman pitkållä säilyvyydellä. Kai ne niitä tekstejä lukee.

Jauhelihat saa onneksi pakkaseen ja ne säilyy hyvin kuukaudenkin. Kanat käyttäisin heti ensimmäisenä pois.

Vierailija
6/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on päiväystä ja esim hedelmät ja vihannekset tuoreita. K-kaupoista tilatessa on siellä tilauksen yhteydessä myös semmonen kommenttikenttä johon voi kirjoittaa toiveita. Itse tilaan kerran viikossa ja vakiokommentiksi, että ruokien on oltava syötäviä viikon ajan, jos ei ole, voi jättää tilauksesta pois. Erinomaisesti toimii, suosittelen lämpimästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi