Pipoa Laukka taas vaihteeksi otsikoissa
https://www.is.fi/muutlajit/art-2000006475369.html
Taisi lähteä vain töihin sen takia, että pääsee julkisuudessa olemaan.
Kommentit (9)
Pipo Laukalta todella pyyteetöntä menoa, vaatimattomana ihmisenä halusi kuitenkin tulla julkisuuteen kertomaan miten pyyteetön hän ihmisenä onkaan.
Lappa Piukka haluaa pitää matalaa profiilia työssään muttei arastele kertoa siitä iltapäivälehdille
No tämä oli kahden kauppa. Pipalta hiipuivat bisnekset, niin miksipä ei menisi lääkärinhommiin julkiselle? Enkä sano tätä pahalla. Molemmathan tässä voittavat.
Nimi ei kai naista pahenna, varsinkaan kun hän ei ole sitä itse valinnut.
Vierailija kirjoitti:
No tämä oli kahden kauppa. Pipalta hiipuivat bisnekset, niin miksipä ei menisi lääkärinhommiin julkiselle? Enkä sano tätä pahalla. Molemmathan tässä voittavat.
Nimi ei kai naista pahenna, varsinkaan kun hän ei ole sitä itse valinnut.
Ei pahenna eikä vaikuta ammattitaitoon, mutta vaikuttaa joidenkin ihmisten kohdalla siihen, millaiset ennakko-oletukset heillä on kyseistä ihmistä kohtaan. Yksinkertaisesti on vain vaikea ottaa tosissaan naista, jonka nimi sopisi ehkä jollekin pikkutytön nukelle tai leikkiponille. Nimeään ei voi valita, mutta sen pystyy halutessaan vaihtamaan. En tarkoita, että Pippa Laukan tulisi vaihtaa, mutta itse ainakin hankkiutuisin noin rumasta etunimestä eroon saman tien.
Kaunis nainen ja sexy. Ottaisin heti, jos olisi tarjolla.
Pippalla on pipo kireellä. Relax, Piposa!
Pippa sentään vaikuttaa asiantuntevalta kun vertaa julkisuuden botox/silikoni laihdutus"asiantuntijoihin" ja sen lisäksi Pippa todella hyvässä kunnossa vaikka ei ole enää mikään parikymppinen.
Pippa on onneksi vaatimaton eikä kerro missä sairaalassa on töissä. Mutta muistuttaa ilmoittaa asiasta kyllä julkisuuteen.
Jotenkin vaan vaikea ottaa vakavissaan naista, jonka etunimi on Pippa. Ei sovi yhtään aikuiselle naiselle, ja teinilläkin olisi tosi ruma. Ehkä jollekin pikkulapselle saattaisi tuollainen nimi sopia, mutta kun nekin kasvavat aikuisiksi lopulta.