Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunneälykkäät miehet harvassa?

Vierailija
15.04.2020 |

Oon tapaillut miehiä, jotka ei osaa puhua tunteistaan/edes tutkia niitä. Mulle on mm. tokaistu päin naamaa, että "onpa kummallinen olo sun seurassa".
Miehet, voitteko samaistua vai ootteko eri mieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies kerran tokaisi "mulla on outo olo. Kuten oli eksänkin kanssa, kaksi vuotta." Mitä.. helvettiä? Kuin joku pikkupoika.

Vierailija
22/27 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No s.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ei välttämättä ole tunneälykäs, eikä myöskään henkilö joka osaa puhua tunteistaan. Nuo ovat ihan eri asioita. Tunneälykäs osaa lukea toisten tunteita.

Vierailija
24/27 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä maata tunteilla johdeta

Ei, koska persut eivät uskalla ottaa johtovastuuta.

Vierailija
25/27 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut yhtäkään tunneälykästä miestä. Tunnetaidottomat juntit ei kelpaa, joten ikisinkkuus on mun juttu.

Ihan varmasti olet, ellet ole elänyt koko elämääsi täysin erakkona. Et ehkä ole deittaillut sellaisen kanssa.

Vierailija
26/27 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. En tiedä onko tunneäly hyvä termi vai onko kyse pelkästään/enemmän -taidoista? Oli miten oli, taitoa voi kehittää. Lapsuudessa jäin tunnekehityksessä jälkeen paljon johtuen kiusaamisesta ja vanhempien erosta mikä sitten näkyi aikuisena. Kesti yli 10 vuotta ennen kuin kiusaamisesta sain edes ensimmäisen sanan sanottua ja toiset 10 vuotta paranemisen alkamiseen. Samalla alkoi sitten tunnetaidotkin karttua vaikka tulen varmaankin aina olemaan hieman "jälkeenjäänyt" näissä asioissa. Kehitystä kuitenkin.

Vierailija
27/27 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuossa nyt pitäisi samaistua? Sun seurassa varmasti olisi outo olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi