Ostaisitko paritalon?
Itse kun pohdin sen ja omakotitalon väliltä.
Plussia/miinuksia?
Kommentit (65)
Viddu ku mä luin että piparitalon. :DD
Me asumme paritalossa ja yhtiössä vain seinänaapuri.Ei IKINÄ mitään ongelmia.Molemmat hoitaa puolikastaan kuin omaansa eikä tarvi toiselta kysellä yhtään mitään.Näin on menty jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä koskaan paritaloa! Paritalossa ostat omakotitalon hinnalla käytännössä saman asian kuin rivari tai kerrostalokämpä. Paritalossa et mölyä yöllä tai muutenkaan mielesi mukaan, koska seinän takana naapuri. Paritalossa et tupakoi siinä taka"pihan" terassilla, koska seinänaapurilla on yötä päivää kesät talvet ikkunat auki, tietenkin. Et mene saunasta alasti pihalle kalja kourassa, et rakentele pihalle omiasi, et pidä isoja juhlia, et tee käytännössä yhtään mitään muuta kuin kerrostalossakaan, koska seinänaapuri ihan tasan samalla tavalla siinä seinän takana kuin kerrostalossa tai rivarissa. Maksat kuitenkin paritalosta okt hinnan ja kulut. Järjettömin asumismuoto kautta historian.
Tota.. en ylipäätään polta, juokse saunasta alasti ulos kalja kädessä, rakentele jotain ihmeellistä pihalla, mölyä kuin apina tai juhli joka viikonloppu. Paritalossa asun ja sen verran hyvä eristys, ettei äänet kuulu ja talot ovat vastakkain eli terassilta ei naapuriin näy. Itse tykkään.
En ikinä! Olen läheltä nähnyt, mitä helvettiä se voi olla.
Mielummin noin että on isompi yhtiö kuin perus paritalo edellämainituista syistä.