Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko paritalon?

Vierailija
15.04.2020 |

Itse kun pohdin sen ja omakotitalon väliltä.
Plussia/miinuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat todennäköisesti puolikasta paritalosta? En ikinä. Se olisi pahin vaihtoehto kaikista.

Olisko tätä pahempi kuitenkin rivitalokämppä, missä on molemmin puolin muita asujia?

Kaikki omakotiasumisen vaivat + naapurihäiriöt.

Mielummin noin että on isompi yhtiö kuin perus paritalo edellämainituista syistä.

Vierailija
62/65 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu ku mä luin että piparitalon. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme paritalossa ja yhtiössä vain seinänaapuri.Ei IKINÄ mitään ongelmia.Molemmat hoitaa puolikastaan kuin omaansa eikä tarvi toiselta kysellä yhtään mitään.Näin on menty jo 20 vuotta.

Vierailija
64/65 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä koskaan paritaloa! Paritalossa ostat omakotitalon hinnalla käytännössä saman asian kuin rivari tai kerrostalokämpä. Paritalossa et mölyä yöllä tai muutenkaan mielesi mukaan, koska seinän takana naapuri. Paritalossa et tupakoi siinä taka"pihan" terassilla, koska seinänaapurilla on yötä päivää kesät talvet ikkunat auki, tietenkin. Et mene saunasta alasti pihalle kalja kourassa, et rakentele pihalle omiasi, et pidä isoja juhlia, et tee käytännössä yhtään mitään muuta kuin kerrostalossakaan, koska seinänaapuri ihan tasan samalla tavalla siinä seinän takana kuin kerrostalossa tai rivarissa. Maksat kuitenkin paritalosta okt hinnan ja kulut. Järjettömin asumismuoto kautta historian.

Tota.. en ylipäätään polta, juokse saunasta alasti ulos kalja kädessä, rakentele jotain ihmeellistä pihalla, mölyä kuin apina tai juhli joka viikonloppu. Paritalossa asun ja sen verran hyvä eristys, ettei äänet kuulu ja talot ovat vastakkain eli terassilta ei naapuriin näy. Itse tykkään.

Vierailija
65/65 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä! Olen läheltä nähnyt, mitä helvettiä se voi olla.