Millainen on viikkobudjettinne ruokakauppaan ja perhekokonne?
Kommentit (40)
7 €, yhden hengen talous. Käyn leipäjonossa 5 kertaa viikossa ja saan sieltä kaiken muun paitsi osan kasviksista ja herkuista.
Noin 100 euroa per viikko. 2 aikuista ja 1 teinipoika.
Ei ole budjettia vaan ostan mitä haluan, mutta olen kyllä hintatietoinen. Yleensä viikossa menee 100€. Meitä on minä ja kaksi teiniä.
Noin 150€ sisältäen myös pesuaineet. Teen paljon itse.
2 aikuista ja 3 lasta (yksi leikki-ikäinen ja kaksi alakoululaista).
Ei ole varsinaista budjettia, mutta yleensä menee n. 70€. Kaksi aikuista ja yksi iso koira.
Mitähän nyt sanoisin?
100€-300€.
6 henkinen perhe.
(Lapset 15-,12-,10- ja 2-vuotiaat)
Tuntuisi menevän 150,- viikossa. Minä ja yksi 8 v lapsi. En kyllä budjetoi ruokaa, ruoanlaitto on harrastus ja ruokakauppa ainoa paikka, mihin törmään.
Ei ole budjettia. Kahden hengen talous ja ehkä noin satanen viikossa menee eri ruokakauppohin. Pitääkin alkaa ihan seurata. Tilanne tietysti muuttuu sitten, kun pääsen taas töihin toimistolle ja käyn syömässä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi menevän 150,- viikossa. Minä ja yksi 8 v lapsi. En kyllä budjetoi ruokaa, ruoanlaitto on harrastus ja ruokakauppa ainoa paikka, mihin törmään.
Elä nyt hyvä ihminen törmää siihen kauppaan, sattuu vielä.
Ei ole tiettyä budjettia, mutta noin 100-150€ yleensä menee. Vähemmällä varmasti pärjäisi kyllä jos olisi tiukkaa rahasta. Nyt ostamme aika vapaasti mitä mieli tekee. 2 aikuista ja lapsi 6v.
Ei ole budjettia. Kuussa menee S-ketjuun n. 1400-1500e. Sisältyy kyllä myös vaihtelevasti vaateostoksia, kenkiä, kosmetiikkaa, vakuutuksia, joskus joku isompi hankinta, auton huolto tms.
Ruokakauppaan menee varmaan sellaiset 250-300e/vko. Kaksi urheilevaa teinipoikaa syö koko hereilläoloaikansa.
150-200 €. 2 aikuista, 2 kissaa ja 1 koira. Sisältää myös pesuaineet, kissanhiekat yms.
Ei budjettia, olen sinkku. Syön melkein joka päivä ulkona, joten kotona ei ruokaa paljon tarvita.
150€/vko. Kahden urheilevan (=nälkäisen) aikuisen talous.
Sisältää pesuaineet, wc-paperit jne. Syömme kumpikin päivittäin reilusti kotimaisia marjoja, laadukasta proteiinia ja niin edelleen, joten ruokaan menee reilummin rahaa. Terveelliseen elämäntapaan olemme molemmat halunneet sijoittaa, vaikka tiedostan että halvemmalla olisi mahdollista elää. Säästämme kuitenkin ennemmin muista asioista.
300-400, riippuen siitä, onko jtn spesiaalia esimerkiksi viikonloppuna. Kaksi aikuista ja kaksi teiniä. Panostetaan ruuan laatuun ja monipuolisuuteen (ja määrään ainakin teinien kohdalla :D)
60e, 2 aikuista. Jo vuoden kotona työttöminä. Koulutettuja ollaan kyllä ja eletään normaalia elämä paitsi rahatonta sellaista.
200-250 e.
Kaksi aikuista ja yksi teinipoika.