Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myytti tupakanpoltosta laihdutuksen apuna (vie nälän)

Vierailija
15.04.2020 |

Minulle ainakin silloin kun poltin maistui ruoka normaalisti. Samoin kaikille polttaville kavereille. Tai no yksi oli sellainen ettei syönyt, MUTTA täyttu mahaansa kahvilla joten en sanoisi tuossa tupakan vieneen näläntunnetta vaan sen kahvin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin polttamisen 5 vuotta sitten ja vuodessa lihoin 40kg. Nyt laihdutan ja on vaikeaa, tupakoidessani ei tarvinnut uhrata ajatustakaan kiloille, niitä ei vain tullut. Olen monesti miettinyt, että jos alkaisin taas tupakoida laihtumisen avustamiseksi, vaikka ei teekään tupakkaa mieli. En ole aloittanut uudestaan, mutta tiedä sitten kummassa on pahemmat terveysvaikutukset, tupakassa vai sairaalloisessa/huomattavassa ylipainossa. Tupakan mukana tulee kyllä monia muitakin inhottavuuksia, kuten haju ja se, miten se kontrolloi elämää.

Kamala! Kuulemma muutaman kilon nousu on väistämätöntä mutta tuo ei ole normaalia! Oletko käynyt lääkärissä? Useilla lopettaneilla todetaan kilpirauhasen vajaatoiminta joka on ollut piilevä koska tupakointi nopeuttaa kilpparin toimintaa.

Vierailija
22/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin polttamisen 5 vuotta sitten ja vuodessa lihoin 40kg. Nyt laihdutan ja on vaikeaa, tupakoidessani ei tarvinnut uhrata ajatustakaan kiloille, niitä ei vain tullut. Olen monesti miettinyt, että jos alkaisin taas tupakoida laihtumisen avustamiseksi, vaikka ei teekään tupakkaa mieli. En ole aloittanut uudestaan, mutta tiedä sitten kummassa on pahemmat terveysvaikutukset, tupakassa vai sairaalloisessa/huomattavassa ylipainossa. Tupakan mukana tulee kyllä monia muitakin inhottavuuksia, kuten haju ja se, miten se kontrolloi elämää.

Kamala! Kuulemma muutaman kilon nousu on väistämätöntä mutta tuo ei ole normaalia! Oletko käynyt lääkärissä? Useilla lopettaneilla todetaan kilpirauhasen vajaatoiminta joka on ollut piilevä koska tupakointi nopeuttaa kilpparin toimintaa.

Olen käynyt useastikin, juuri laihduttamisen vaikeus ajoi minut sinne aluksi, myöhemmin muut vaivat. Minulta katsottiin kilpirauhasarvot, mutta ne ovat juuri ja juuri viitearvoissa, joten tilannetta "seurataan". Nyt olen saanut kovalla taistelulla painon laskemaan liki 20kg, mutta on ollut pitkä homma ja vaikea pitää kilot poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi