Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapainoni +6kg tällä hetkellä

Vierailija
15.04.2020 |

Mitenkä tullut? No olen alkanut leipomaan alkupaniikissa ostamiani aineksia. Olutta kuluu, ja liikkumaan ei pääse. Nytkin selkä jumissa ettei edes sängystä nouse. Saas nähdä paljonko on tullut vuoteen 22 mennessä. Jos olen elossa silloin vielä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli +6 kg, mutta ryhdistäydyin pari päivää sitten ja 2.2 kg on jo kadotettu. Nesteteturvotustahan se, lähtenee suht nopeasti pois.

Vierailija
2/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän samma här! 3 kiloa plussaa ja tiedän jo vanhasta kokemisesta että ne on niin saamarin tiukassa. Ikää yli 55 ja jos kilonkaan meinaa saada pois niin se vaatii parin viikon vahtimista ja lenkkeilyä. Jos tippuu silloinkaan. Helevetti.

Eli liikkuminen on tippunut liki nollaan, kotijumppaa en saa ollenkaan maistumaan.

Alkuviikon meinas mennä ihan juomiseksi, mutta sen sain vähän vähennettyä eli humalaan kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus 2.5kg, mutta töissä on ihan hirveän raskasta ja pakko syödä lohdutukseksi.

Vierailija
4/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole pompahtanut vaa'alle... Mutta farkut kiristää, lisää on tullut. Tissuttelu tahtoo maistua ja tullut syötyä herkkuja, mikä on tosi vierasta minulle, kun en ole aiemmin ollut edes makean ystävä! Kotijumppa on myös aivan absurdi ajatus, kävelyillä käyn päivittäin mutta obviously en nyt kuluta kaikkia sisääni imemiä kaloreita. Äh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän