Uskon, että tapasin noidan, joka kirosi elämäni
Kommentit (21)
Mä oon viime aikoina alkanut epäillä olevani noita... Ehkä voisin auttaa, mutta miten voin auttaa, kun sä oot siellä ja mä täällä?
Siinähän tuli jo vastaus. Lopetat siihen uskomisen.
Sun täytyy pyytää sitä, tai jotain toista noitaa poistamaan kirous. Tai tulla uskoon.
Mitä sinä teit sille noidalle? Ei kukaan langeta kirousta kevyin perustein.
Jeesus kykenee vapauttamaan kirouksista. Täytyy lähteä seuraamaan Jeesusta niin saat olla vapaa.
Kuule, sano niitä ihan naisiksi vaan. Sitten tilaat pitsan, avaat oluen ja pelaat pleikkaa kunnes helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy pyytää sitä, tai jotain toista noitaa poistamaan kirous. Tai tulla uskoon.
Annoin pakit
Vierailija kirjoitti:
Mä oon viime aikoina alkanut epäillä olevani noita... Ehkä voisin auttaa, mutta miten voin auttaa, kun sä oot siellä ja mä täällä?
Ei riitä että olet noidan näkönen
Mitä on sanottu niistä iltalääkkeistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin pakit
Joita mies ei sulattanut vaan alkoi vainoaminen. Vainoaminen loppui vasta kun elämäni murskaava painajainen tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin pakit
Arvasin. En minä sinua kironnut, mähän rakastan sinua ja toivon kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä että olet noidan näkönen
Haist´ vee… Nyt mä kirosin sut silleen, et kirous ei ikinä lähde eikä sitä kukaan saa poistettua.
Vierailija kirjoitti:
En ole psykoosissa. Käydessäni miehen kanssa treffeillä naureskelin mielessäni, miten kukaan uskoo yliluonnollisiin asioihin. Mies oli muutenkin kummallinen ja tuntui tietävän minusta asioita, vaikka olin täysin tuntematon hänelle.
Ja tosiaan oma henkilökohtainen painajaiseni tapahtui heti kun annoin miehelle pakit.
Minut rais kattiin maailman hirveimmän ihmisen toimesta. Pahinta on että itse lähdin kyseisen m7ehen mukaan vaikka mies oli täysin unelmien miehen vastakohta: ruma, möhömahainen, sovinistinen, epäkunnioittava, kouluttamaton sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole psykoosissa. Käydessäni miehen kanssa treffeillä naureskelin mielessäni, miten kukaan uskoo yliluonnollisiin asioihin. Mies oli muutenkin kummallinen ja tuntui tietävän minusta asioita, vaikka olin täysin tuntematon hänelle.
Nettistalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettistalkkeri.
Minusta ei ole mitään julkista tietoa netissä
?