Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kehdannut tuoda siteitä kaupasta

Vierailija
14.04.2020 |

Ollaan vasta muutettu yhteen eikä vastaavaa tilannetta ole tullut aiemmin eteen, kun olen yksin asuvana tietysti ostanut aina itse suojani. Käytiin siis päivällä ensin yhdessä kaupassa ja kotona harmittelin kuinka unohdin ostaa siteet vaikka on menkat päällä. Illalla mies sanoi että voi käydä uudestaan kaupassa ja ostaa itselleen limsaa samalla. Kysyin voisiko millään tuoda niitä siteitä ettei tarvitse enää itse lähteä, kerroin tarkasti millaisia ja mitä eroa niillä on, sanoi että voi tuoda ja laitoin vielä kuvan oikeasta paketista miehen puhelimeen. Noh, kaupassa olikin tullut tuttu vastaan ja aikuinen mieheni oli sitten jättänyt mielummin koko paketin ostamatta kuin ottanut riskiä siitä että joku tuttu näkee hänet niitä ostamassa... Lähdin itse heti perään niitä äsken hakemaan (kolmas reissu kaupassa meidän taloudessa tänään näin korona aikaan...) ja tulin erittäin kärttyisenä kotiin. Mies pyysi anteeksi ja sanoi että kyllä hän ensi kerralla lupaa uskaltaa. :D Prkl sentään että ärsyttää, tiedän että miehet ovat sillä hyllyllä vähän hukassa mutta miksi sitten lupasi että voi tuoda. Ehkä mulla on PMS ja siksi ylireagoin mutta pakko kysyä onko muillakin tällaista?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko teillä reseptilääkkeetkin aina ihan yllättäen? Minulla ei ole kyllä koskaan kk-suojat loppuneet.

En muista käyttäneeni sellaisia reseptilääkkeitä, joiden käytössä olisi n. viikon kuurin jälkeen monen viikon tauko. Päivittäin otettavat muistuttavat vähenemisestään joka kerta lääkettä ottaessa.

Vierailija
42/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä ei ole ostaa naiselle rättejä. Jokainen ostakoon itse omat tarvikkeensa, varsinkin kun kyse on nyt joka kuukautisesta vaivasta, että kyllä aikuisen naisen tulisi huolehtia itse suojistaan. Niin minäkin teen. Kuvitelkaapa, jos miehellä olisi vastaavat ja he monkuisivat jatkuvasti naisiltaan jotain tenoja kaupasta. Ei oo kumppanin tehtävä.

Tällä perusteella miehellä jäisi kaikki suihkugeelit, partahöylän terät ja ihovoiteet ostamatta. Minä kun meidän perheessä käyn useimmiten kaupassa. Ei olisi mitään järkeä miehen lähteä erikseen ostamaan itselleen pelkkiä partahöyliä vaikkapa.

Mun mielestä sieltä kaupasta voi ostaa kaikkea, mitä omassa taloudessa kulutetaan, vaikka kyseinen tarvike ei omaan käyttöön tulisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi, että ottaa rennosti kavereiden kanssa. Hän voi aina sanoa hakevansa jakopään tiivisteitä.

Se on tiivistesarja.

Vierailija
44/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä ei ole ostaa naiselle rättejä. Jokainen ostakoon itse omat tarvikkeensa, varsinkin kun kyse on nyt joka kuukautisesta vaivasta, että kyllä aikuisen naisen tulisi huolehtia itse suojistaan. Niin minäkin teen. Kuvitelkaapa, jos miehellä olisi vastaavat ja he monkuisivat jatkuvasti naisiltaan jotain tenoja kaupasta. Ei oo kumppanin tehtävä.

Minulla on ikää jo päälle 40, mutta ne kerrat kun vaimo on pyytänyt tuomaan siteitä on laskettavissa yhden käden sormilla. Eli hyvin harvoin noin käy, mutta jos nyt jostain syystä sattuu siteet olevan vähissä, niin pitäisikö vaimon lähteä erikseen kauppaan sen takia? 

Jokaisella naisella tulisi olla varastossa niitä, ei ukkojen pidä niitä ostella. Ei tulisi mieleenkään monkua mieheltä kaupasta niitä, aina on kaapissa ylimääräisiä.

Jaa että jos miehellä tulee verta vuotava haava, niin pistetään itse ostamaan laastarit? Vielä varmemmin jos makaa sikiöasennossa kipukrampeissa.

Just.

Koska pitäähän sitä osata varautua.

Vierailija
45/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lisää ääniä feministipuolueelle!

Vierailija
46/46 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten näinkin arkinen asia kuumentaa tunteita aikuisissa ihmisissä vielä nykypäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä