Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kehdannut tuoda siteitä kaupasta

Vierailija
14.04.2020 |

Ollaan vasta muutettu yhteen eikä vastaavaa tilannetta ole tullut aiemmin eteen, kun olen yksin asuvana tietysti ostanut aina itse suojani. Käytiin siis päivällä ensin yhdessä kaupassa ja kotona harmittelin kuinka unohdin ostaa siteet vaikka on menkat päällä. Illalla mies sanoi että voi käydä uudestaan kaupassa ja ostaa itselleen limsaa samalla. Kysyin voisiko millään tuoda niitä siteitä ettei tarvitse enää itse lähteä, kerroin tarkasti millaisia ja mitä eroa niillä on, sanoi että voi tuoda ja laitoin vielä kuvan oikeasta paketista miehen puhelimeen. Noh, kaupassa olikin tullut tuttu vastaan ja aikuinen mieheni oli sitten jättänyt mielummin koko paketin ostamatta kuin ottanut riskiä siitä että joku tuttu näkee hänet niitä ostamassa... Lähdin itse heti perään niitä äsken hakemaan (kolmas reissu kaupassa meidän taloudessa tänään näin korona aikaan...) ja tulin erittäin kärttyisenä kotiin. Mies pyysi anteeksi ja sanoi että kyllä hän ensi kerralla lupaa uskaltaa. :D Prkl sentään että ärsyttää, tiedän että miehet ovat sillä hyllyllä vähän hukassa mutta miksi sitten lupasi että voi tuoda. Ehkä mulla on PMS ja siksi ylireagoin mutta pakko kysyä onko muillakin tällaista?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten unohtaa ostaa siteitä, jos on menkat päällä? Tätä on vähän vaikea uskoa eli provo on. 

Itsellä on kunnon varastot tampooneja ja siteitä, ettei ihan varmasti lopu kesken. 

Vierailija
22/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että moni mies ei halua ostaa. Kyllä kassaakin saattaa hymyilyttää jos mies tulee sideostoksille yms. Ja paketitkin on niin räikeän värisiä, neonpunaista, oranssia jne. että koko kassajono näkee kun sen sidepaketin laittaa hihnalle.

Kassaakin hymyilyttää?? Kas kun ei kikata, että no kukas näitä tarvitsee hihihi. 

Esiteinejäkö siellä on töissä? Hihihihihi... kuukautisia hihihi sieltä hihihihi 

Ei noille kukaan aikunen hihittele, ellei oo kaatokännissä tai todella tyhmä ja kokematon. Ehkä joku selibaatti setämies hihittelis, kun ei ymmärrä siteiden kuuluvan naisten vakikalustoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siteiden hankinta on oma tehtäväni. Tuossa tilanteessa olisin itse lähtenyt kauppaan ja tuonut miehelle samalla limsaa.

Vierailija
24/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla ne siteet voi loppua kuin suodatinpussitkin. On muistavinaan että niitä on kotona, mutta sitten huomaa että perhana eipä ollutkaan.

Vierailija
25/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen oletus on että siteet eivät ”saisi” loppua? :D loppuuhan ihmisiltä vessapaperi, kahvi ja maito, mikä siteiden loppumisesta on niin syntistä?

Vierailija
26/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko teillä reseptilääkkeetkin aina ihan yllättäen? Minulla ei ole kyllä koskaan kk-suojat loppuneet.

Vierailija
27/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla ne siteet voi loppua kuin suodatinpussitkin. On muistavinaan että niitä on kotona, mutta sitten huomaa että perhana eipä ollutkaan.

Just tää. Mulle kävi viimeks vaan toisin päin: muistelin, ettei kotona ole tamponeja, ostin ja löysin kaapista kaksi avaamatonta pakettia.

Itse olen meidän perheen ainoa kahvin juoja ja saatan sujuvasti unohtaa ostaa sitä kahvia, joskus jopa vaikka kahvi oli kauppalistallakin. Ihan sama asia.

Vierailija
28/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole tuollaista. Mies ei ole koskaan joutunut kauppaan ostamaan minulle siteitä, ei e-pillereitä, ei hiivatulehduslääkettä eikä edes rintaliivejä.

Eikö reppana kehtaa vai? Siteitä olen ostanut vaimolle. Ja aikanaan jos 15 kesäisenä silloiselle tyttöystävälle. Silloin oli kyllä varmasti naama aika punainen hyllyn edessä. Ei ollut edes vielä kännyköitä, jotta olisi saanut kuvasta vinkkiä. Ja kaupan päälle tuli vielä vartijakin siihen ihmettelemään, kun oli näyttänyt touhu niin epäilyttävältä.

Eikös e-pillerit vaadi reseptin? 

Hiivalääkkeen olen ostanut. Ainoa hankaluus oli, kun apteekkari tuli esittelemään eri vaihtoehtoja ja en oikein osannut verrata ei tuotteiden ominaisuuksia.

Olen ollut mukana rintaliiviostoksilla maksajan roolissa. Rintaliivien ostamisessa sokkona ei voi mennä kuin pieleen. 

Vierailija
29/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että moni mies ei halua ostaa. Kyllä kassaakin saattaa hymyilyttää jos mies tulee sideostoksille yms. Ja paketitkin on niin räikeän värisiä, neonpunaista, oranssia jne. että koko kassajono näkee kun sen sidepaketin laittaa hihnalle.

Ei ole kertaakaan hymyillyt normaalia enempää siteitä ostaessa. Vaimo oli saanut nuorelta naismyyjältä mairean hymyn, kun ostoskorissa oli ollut kondomeja ja pari kurkkua. Toki siis muitakin tuotteita, mutta kaipa kassaneidillä oli omakohtaista kokemusta noiden yhdistämisessä.

Vierailija
30/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä kuuluisi olla minun mieheni.

Vierailija
31/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä ei ole ostaa naiselle rättejä. Jokainen ostakoon itse omat tarvikkeensa, varsinkin kun kyse on nyt joka kuukautisesta vaivasta, että kyllä aikuisen naisen tulisi huolehtia itse suojistaan. Niin minäkin teen. Kuvitelkaapa, jos miehellä olisi vastaavat ja he monkuisivat jatkuvasti naisiltaan jotain tenoja kaupasta. Ei oo kumppanin tehtävä.

Vierailija
32/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua? Hihi onkohan tuo mies oikeasti nainen hihi? Tunkeeko hän tamponin pyllyyn hihi? Uskomatonta... Kyllä meillä mies on ostanut, jos on tarvinnut, vaikka pääasiassa minä kyllä pidän huolen, että niitä on aina riittämiin.

Vierailija
33/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset ette sitten kehtaa ostaa kortsuja kaupasta tai kioskista? Mitä häpeämistä siinä on kun teidän lapsenne ei kuitenkaan ole koeputkilapdia ja jokainen tajuaa että teitä on pantu takaapäin jos olette lapsenne kanssa jossain julkisella paikalla.

Ja miksei kehtaa? Kyllä meillä ainakin vaimo on ostanut kumeja. 

Vierailija
34/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä ketju. Aikuisten miesten kehtaaminen ei aiheuta oudoksuntaa, mutta että joku ei osaa hamstrata etukäteen! Varjele. No, kaikilla ei ole säännölliset menkat ja vaikka olisikin, niin joskus kaikki loppuu. Oma mieheni kyllä kehtaa ostaa. Viimeksi vaan toin tenoja, kun pyysin yösiteitä.

Vierailija
35/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähin ostat sitten ihan itse rättisi ajoissa.

Zinc

Problem Solved

Vierailija
36/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen mies sulla. Tai poika taitaa olla. Oma mieheni kehtaa kyllä tuoda siteitä ja tamponeita kaupasta ja hakipa hän synnytykseni jälkeen peräpuikkojakin minulle apteekista.

Vierailija
37/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä ei ole ostaa naiselle rättejä. Jokainen ostakoon itse omat tarvikkeensa, varsinkin kun kyse on nyt joka kuukautisesta vaivasta, että kyllä aikuisen naisen tulisi huolehtia itse suojistaan. Niin minäkin teen. Kuvitelkaapa, jos miehellä olisi vastaavat ja he monkuisivat jatkuvasti naisiltaan jotain tenoja kaupasta. Ei oo kumppanin tehtävä.

Minulla on ikää jo päälle 40, mutta ne kerrat kun vaimo on pyytänyt tuomaan siteitä on laskettavissa yhden käden sormilla. Eli hyvin harvoin noin käy, mutta jos nyt jostain syystä sattuu siteet olevan vähissä, niin pitäisikö vaimon lähteä erikseen kauppaan sen takia? 

38/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise sitä kunnolla munille. Kun viruu ja pyytää viedä sairaalaan niin sano ettet kehtaa viedä sairaalaan. Eiköhän opi.

Vierailija
39/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikää jo päälle 40, mutta ne kerrat kun vaimo on pyytänyt tuomaan siteitä on laskettavissa yhden käden sormilla. Eli hyvin harvoin noin käy, mutta jos nyt jostain syystä sattuu siteet olevan vähissä, niin pitäisikö vaimon lähteä erikseen kauppaan sen takia? 

Jokaisella naisella tulisi olla varastossa niitä, ei ukkojen pidä niitä ostella. Ei tulisi mieleenkään monkua mieheltä kaupasta niitä, aina on kaapissa ylimääräisiä.

Vierailija
40/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt kovasti kummastellaan, miten voi siteet loppua kesken ja että miten kumppania juoksutetaan kaupassa. En tiedä oletteko enemmän trolleja kuin tämä aloitus.

Oli miten oli, ap:n mies ei taida olla ihan sinut sen asian kanssa, että seurustelee naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme