Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä auttaa herkkuhimoon

Vierailija
01.07.2006 |

Joka päivä pitää saada karkkia, jädeä, keksejä yms.... Mikä auttaisi näihin herkkuhimoihin? apua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku keertoo hyvän vinkin, saa pillimehun

Vierailija
2/8 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi sitten minäkin olin varsinainen pullahiiri ja sokerinsyöjä, muutaman päivän oltuani ilman sokeria, jauhoja, leipaa yms. hiilihydraattia ,makeahimo katosi tyystin samoin aterioiden jälkeinen sietämätön väsymys. Katso karppaus info sivuilta lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saat jotenkin motivoitua itsesi olemaan syömättä herkkuja muutaman päivän (vaikka muuten söisit) normaalisti, niin huomaat ettei kohta enää niin teekään mieli.

Nimim. " kokemusta on"

Vierailija
4/8 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveet niksat mut hetken päästä ei tee edes mieli. Nyt kun vaan sais itteensäkki niskasta kiinni...

Vierailija
5/8 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, makunsa kullakin! :) Itse en voisi kuvitella luopuvani esim. pastasta joka on miedän perheen peruselintarvike. Ja hyvin voimme. Mikä sopii yhdelle, ei ehkä sovi toiselle! :)

6

Vierailija
6/8 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tunne kohtuutta, koko paketti jäätelöä menee parissa päivässä, otan vähän ja haen lisää ja lisää ja lisää.

Karkkipussi kerralla, ei jää kaappiin pyörimään. Ja ne pussit ovat nykyäään jättikokoisia.

Ehkä pitää harkita karppausta, auttaa siis OIKEASTI herkkukierteseen??

Vierailija
7/8 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vika, mikkään määrä hyvää ei riittänyt joten lopetin kokonaan. Paino putos 20kg 5kk:ssa, nyt alipainon rajoilla.

Vierailija
8/8 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan vie sen kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme