Hilfiger lasten vaateet, kokemuksia?
Poika 15.v haluisi hilfigerin hupparin. Katsoin että aikuisten puolella maksaa yli 100€, mutta lasten 50€.
Pojalle ostettu jo miesten puolelta vaatteita, käyttää kokoa S, mietin että onko lasten 176 koko liian pieni?
Onko laatu samaa kuin aikuisille? :)
Kommentit (10)
Minä ostin 10-vuotiaalle tytölle toppatakin pienellä kasvuvaralla, jotta menisi kahtena talvena. Pidin 160€ hintaa kovana, siksi kasvuvara. Kasvu loppuikin sitten sopivasti ja lopulta tuo takki oli ahkerassa käytössä 10 talven aikana. Eipä tullut vuotta kohden kalliiksi.
Sovittamallahan se koko selviää? Ja laatu ajan kanssa, ellei poika kasva vauhdilla ja huppari jää pieneksi.
Itse hairahduin ostamaan tytölle tuon takin hyvän laadun innoittamana 100€ pyjaman, mutta se ei ole ollut aivan niin superkestävä. Toki muutaman vuoden ollut jo käytössä sekin, mutta ilmeisestikään se ei ihan ikuinen ole.
Sen tiedän, että jenkeissä halvempia niinkuin guesskin. Mutta sinne ei pääse, eikä niitä taida saada tilattuakaan siihen hintaan :D
Netistä pitäisi tilata, kun ei viitsi lähteä kiertelemään. Eikä meilläpäin taideta myydä lasten hilfigeriä missään
-alottaja
Olen perinteisesti ostanut Hilfigerit stockan hulluilta päiviltä jolloin hinta laatu suhde on ollut kunnossa. Tavallisesti vaateet ovat kestänyt kahden pojan käyttö, eli ihan ok.
Pohjois Amerikassa ne onkin sitten puoli ilmaisia.
Meillä nuoret tykkää ostaa Gant :in vaatteita ihan hyvälaatuisia on, mullakin on arkikuteina niitä, toi Hilfiger on musta ainakin paidoissa huono laatuisempi.
Ihan ok laatua ovat, itse kyttään niitä alennusmyynneistä. Meillä tyttö käyttää sekä kokoa 164 että aikuisten XS, vastaavat toisiaan.
Ja miten aloittajan kysymykseen liittyy se että ovat Jenkeissä puoli-ilmaisia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok laatua ovat, itse kyttään niitä alennusmyynneistä. Meillä tyttö käyttää sekä kokoa 164 että aikuisten XS, vastaavat toisiaan.
Varmaan, että ”Suomessa ylihinnoiteltuja, ei kannata ostaa”
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä se, että jos on mahdollisuus, esim työmatka, niin kannattaa käydä bunkraamassa ihan urakalla.
Itse tilasin zalandolta taaperolle, laaja valikoima on.
Ihan ok laatuisia. Täällähän ne on kalliita, Jenkeissä puoli-ilmaisia Anttilan rytkyjä