Koska tuo miesten partamuoti katoaa?!
Miehet on kuin luolamiehiä. Suurimmalla osalla trimmaamaton ja sojottava parta. Verrattavissa naisten takkuuntuneeseen ja laittamattomaan tukkaan. Kuvottaisi ajatella suudella tuollaista karvasuuta, miltä se parta haiseekin jonkun kebsu aterian päätteeksi. Hyi yök!!!
Kommentit (37)
Minä ajan aina sileäksi tasan sitten, kun saan niin naisilta yhtä paljon kehuja komeudestani kuin parran kanssa.
Saattaa kestää, kun tähän saakka tilasto on noin 1700-1, vaikka parrattomana olen ollut lähes yhtä kauan kuin parrallisena.
T: max kahden viikon sänki
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan aina sileäksi tasan sitten, kun saan niin naisilta yhtä paljon kehuja komeudestani kuin parran kanssa.
Saattaa kestää, kun tähän saakka tilasto on noin 1700-1, vaikka parrattomana olen ollut lähes yhtä kauan kuin parrallisena.
Munaa ne vaan haluaa, et sinä oikeasti komea ole
Onkohan se partamuoti vähän kuin pillifarkut. Ihmeen kauan ollut muodissa vaikka sopii harvalle. Siisti parta vielä menettelee mutta tuolla tulee kyllä nuorillakin miehillä sellaista ruokkoamatonta ryijyä vastaan että eipä haittais vaikka tosiaan jo menis pois muodista. Jokainen toki tyylillään, eipähän tuo mulle kuulu.
Useimmilla parta täysin ylipitkä ja ruokoton. Metsäläislook pahimmillaan. Kierrän kaukaa. Joskus työpaikan ruokapöydässä tulevat samaan pöytään. Ei ällöttävämpää näkyä, kun ruoat pitkin partajouhia.
Ahdistaa kyllä tämä partamuoti. Itse haluaisin kasvattaa kunnon parran ja varmaan siinä näyttäisinkin paremmalta, mutta kun ei yli 35-vuotiaanakaan kasva kuin viikset ja leukaparta niin ei ole mitään mahdollisuutta kasvattaa partaa ja alkaa tässä epäilemään omaa maskuliinisuuttaankin, kun teinitkin nykyään kasvattavat parissa viikossa kunnon kokopartoja. Ei mene tasan parrankasvugeenit. Vituttaa oikein kunnolla.
Varmaan sitten kun tajuavat, ettei parta, tatuoinnit ja pikku panimoiden oluet ole myöskään mikään persoonallisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa ne vaan haluaa, et sinä oikeasti komea ole
Sitä saisivat minulta parta ajeltunakin. Ei vaan kelpaa. Liian poikamainen?
Hyi yököttää ajatus parrasta jossa ruoantähteitä sisällä
Juu liiallinen karvaisuus on ällöä. Trimmattu kohtuullinen leukaparta saattaa vielä sopia jollekin, mutta en ymmärrä miehiä jotka peittää piirteensä jollain karmealla reuhkalla. Ja sitten naisilta vaaditaan kyllä karvattomuutta, vaikka monelle naiselle (varsinkin tummille) kasvaa kunnolla karvaa. Mielummin karvaton mies, kuin karvainen. Kitkaa paljon vähemmän.
Mikä partamuoti? Eiköhän suurin osa suomalaisista miehistä aja pois parransänginkin kerran päivässä. Joskus kyllä näkee niitä erikoisia viritelmiä että kaverilla täysin kaljuksi ajettu pää mutta pitkä parta. Yleensä parralla on vanhentava vaikutus.
Koska naiset lopettavat meikkaamisen?
Karvattomat miehet paljon kiihottavampia, tämä on mielipiteeni naisena. Kyllä, olen esteetikko.
Vierailija kirjoitti:
Karvattomat miehet paljon kiihottavampia, tämä on mielipiteeni naisena. Kyllä, olen esteetikko.
Onko arvon esteetikon kaikki mielipiteet mielipiteitä "naisena"? Minun mielipiteeni ainakin ovat mielipiteitä ihan omana itsenäni.
Hassua kun joillekin on näissä keskusteluissa tärkeää viestittää, että näin me naiset (tai miehet) ajattelemme. Ei, vaan sinä ajattelet niin. Joku muu ajattelee eri tavalla. Onko se oma maku jotenkin niin turvattoman tuntuinen, jos ei kuvittele siihen tukijoukoiksi kaikkia saman sukupuolen edustajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko arvon esteetikon kaikki mielipiteet mielipiteitä "naisena"? Minun mielipiteeni ainakin ovat mielipiteitä ihan omana itsenäni.
Hassua kun joillekin on näissä keskusteluissa tärkeää viestittää, että näin me naiset (tai miehet) ajattelemme. Ei, vaan sinä ajattelet niin. Joku muu ajattelee eri tavalla. Onko se oma maku jotenkin niin turvattoman tuntuinen, jos ei kuvittele siihen tukijoukoiksi kaikkia saman sukupuolen edustajia?
Ei kyse ole siitä. Kaikki saavat tykätä siitä mistä tykkäävät. Minusta on vain todella kaksinaismoralistista vaatia naisilta karvattomuutta, jos itse on joku karvapallero. Mainitsin naiseuteni sen takia, koska kohta joku olisi tullut homottelemaan, niinkuin täällä on tapana. En tiedä miksi otit asiasta niin itseesi, mielipiteitä tosiaan on monia ja minä pidän karvattomista miehistä ja pyrin itsekin karvattomuuteen.
Mä tykkään, että miehellä on karvat. Partaa edes jonkin verran. En myöskään tykkää, että alapää on ajeltu. Tai jalat.
Mut kukin tehkööt mielensä mukaan. Niin mäkin teen.
Sinä et ymmärtänyt, että sanoin, että ohimenevä muoti oli se miesten parrattomuus. Meni jo.