Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huppari 40+-naisella -sopiiko vai ei?

Vierailija
14.04.2020 |

Nyt olisi kiva ostaa oloasu kotiin, mutta kaupat tarjoavat vain hupparipaitoja yläosiksi. Voiko tuollaista yli 40-vuotias pitää? Jos menee ulos ja käyttää päällystakkia, pidetäänkö huppua takin alla vai päällä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väliä? Jos haluat hupparin ostat sellaisen. Ja ulos mennessäsi pidät tasan kuten haluat

Vierailija
2/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisen luulisi kykenevän itsenäisiin valintoihin ja uskaltavan pukeutua ilman tarvetta punnituttaa yksinkertaisimmatkin hankinnat vauvafoorumilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan 15 hupparia ja olen pian 46 vuotias.

Pidän huppua ihan niin kuin sattuu, välillä alla, välillä päällä, välillä päässä.

Vierailija
4/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät niin kuin pidät. Paras ohjenuora kaikille on pue ja pidä siitä mistä itse pidät ja tunnet itsesi hyggeksi. Eli eli ensijaista pitäisi olla mukavuuden ja kodikkuuden tunne, joka yhdistetään myös hyvinvointiin ja seesteiseen mielialaan. Tämä siis omassa kehossa sellaisissa vaatteissa kuin itse parhaimmaksi näkee.

Vierailija
5/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi pitää, jos itse siinä viihtyy.  Mulla on useampikin huppari. Itsellä ongelma reisitaskuhousut. Tiedän, että tässä iässä pitäisi osata itse päättää, mitä pitää. Mutta silti.

Näyttääkö tyhmältä, kun oon yli 40? Hoikka ja pitkä kyllä. Mutta silti. Öö.

Vierailija
6/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi pitää, jos itse siinä viihtyy.  Mulla on useampikin huppari. Itsellä ongelma reisitaskuhousut. Tiedän, että tässä iässä pitäisi osata itse päättää, mitä pitää. Mutta silti.

Näyttääkö tyhmältä, kun oon yli 40? Hoikka ja pitkä kyllä. Mutta silti. Öö.

Mulla on sulle vastaus: "Totta kai voi pitää, jos itse siinä viihtyy." Arvaa, mistä keksin?

Vierailija
7/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari ok, kunnat et pidä huppua päässäsi jatkuvasti, se ei sovi kenellekään.

Vierailija
8/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei ihmiset osaa katsoa itse peilistä miltä näyttää. Miten täältä käsin kukaan voisi sanoa juuta taikka jaata.

Vierailija
9/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso instatili peppepeppepeppe. On syntynyt muistaakseni 77 ja minusta huppari sopii loistavasti. Ehkä vähän ihmisestä ja tyylistä kiinni, itsekin miettinyt sopiiko minulle ja tuo instatili vakuutti

Vierailija
10/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Olen 65-vuotias, enpä ole koskaan miettinyt voinko pitää ikäni takia jotain vaatetta, muuta kuin tietysti niin, etten lähde bikineissä äs-markettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän