Lausu Tuntemattomasta Sotilaasta tähän corona iakaan naseva lause!
Paitsi että Kirjan nimi voisi olla nyt Tuntematon virus. Mutta mitä lausetta käyttäisit nyt?
Kommentit (588)
Pan tupakka pois ja koht! Täsä on meijän henki pelis kans eik yksistäns sun, mist ei kyl paljo ol väliäkä.
Mökille eristäytyneenä pienessä sievässä tanssitetaan sahapukkia ja lauletaan jokkantii, jokkantaa
”Kyl mie uso jot hää onnistuu. Hää männöö tän koronakeväänki läpi ilman tartutaa. Niin kiero hää on jot pisaratartuntakaan ei satu.”
Vierailija kirjoitti:
Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan karanteenissa.
Jatkuu:
Selevä. Mie olen paikal, jos hengissä olen. Soat uskoo. Antakee kalja!
- Onkos teiltä paljon mennyt miehiä?.
- Harva se päivä joku heittää veivinsä.
No on siin paperit. Pitäis nimi tiätää.
Työmatkalainen Uudenmaan sululla konstaapelille.
"On se perkele repinyt keuhkon. Ilmankos hengitys pistää niinkuin olis rautanaula sisällä."
Asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Hallituksen levittämä korona voitti, mutta hyvänä kakkosena tuli maaliin pieni ja itsekäs uusimaa.
Myö ollaa Kannakselt. Maatilat hää hitto meilt otti. Henkee ei saant vaik hää tykkilöil yrittel. Saa nähhä jos tuo korona nyt nappajaa senkii.
Kyllä tästä koronasta sana mennyt on mutta apua on kielletty pyytämästä koska sitä ei ole antaa!
"Se on oikealla, Korona on oikealla keuhkoissa".
Vierailija kirjoitti:
"Taisi käydä niin, että minä en jää siihen karanteeniin."
"Niin, minä en tuohon asiaan sinänsä puutu, mutta selvintä se on, että jäät."
Uhittelevan teinin ja liian lepsun vanhemman kinastelua.
Tää oli kyllä hyvä, nauratti ääneen :D
"Jos teil pojat on sokerloita, nii syökää pois, kastuut ja männööt pilal. Myö uijaa koht tuos joes."
Näin sanoi Uudeltamaalta Kanta-Hämeeseen pyrkivä ja poliisien takaa-ajama eristetty jälkikasvulleen jossakin Vantaanjoen latvajuoksulla lähellä Riihimäkeä.
Vierailija kirjoitti:
"Se oli temppu! Jumalauta se oli temppu!"
Tiina Jyljä ja pikavippimies
Tämä kyllä oli näistä paras. Nauroin ihan vääränä!!!
Niin kuolee suomalaista nyt. Loppu tuli tästä maasta.
"Se jyrää meitin!"