Lausu Tuntemattomasta Sotilaasta tähän corona iakaan naseva lause!
Paitsi että Kirjan nimi voisi olla nyt Tuntematon virus. Mutta mitä lausetta käyttäisit nyt?
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
"Uudellamaalla ollahan pojat"
Porukan onnistuu päästä tiesulun läpi.
Kuopion potkukelkkapataljoona, khihihi.
"Se siinä oli hyvä että se sattui Lehdolle, se oli paras mies meistä kohtaamaan sen kuoleman"
-Tulis kauheita lähitaisteluita, sais Marinkin Mannerheim-ristin! ( Hakkarainen pohtii, mitä tapahtuisi, jos uusimaalaiset naisetkin ryhtyisivät sotimaan)
Vierailija kirjoitti:
-Tulis kauheita lähitaisteluita, sais Marinkin Mannerheim-ristin! ( Hakkarainen pohtii, mitä tapahtuisi, jos uusimaalaiset naisetkin ryhtyisivät sotimaan)
No miten tuo koronaan liittyy?
Huomaa kyllä että joku yksi ja sama on tulittanut lippaitaan tyhjiksi ja aina osunut!
Hyvä!
"Kala... khihi... kala... Hietanen on ahaven...khihihi..."
Kotona kalsarikännäilevä poikkeustilallinen kihertää nähdessään watchapissa tuttunsa naaman puhelimen ruudulta.
Vierailija kirjoitti:
"Kolmen tunnin päästä lähdetään. Ne joilla ei ole suojamaskia, hankkikoon sellaisen."
Yh-äiti ohjeistaa jälkikasvuaan ennen Lidliin lähtöä.
Tää ketju on ihan kultaa! Ylläpito voisi naulata tän pysyvästi etusivulle, jotta ihmiset löytävät sen ja saadaan koko Tuntematon virus kirjoitettua.
Vänrikki Jalovaara: Me kuulimme...saimme kuulla...Suomi on kuollut...ja sen..jo hautoja peittävi korona...korona.
Nyt sitä lähtään silimien välliin koronaa tähtään!
- Usot sie jot mie tottelen?
- Kehoittaisin ainakin.
Uudellemaalle pyrkivän karjalaisen ja häntä käännyttävän poliisin sananvaihto rajalla.
Miss on niit suojavarustei ett voi ryhtyy jakaan!
En mää mittä kilinöi kaippa,mutta Lahtiselle mää otan uuden maskin. Jätä vanha tohon ja sit mentti.
Hei tsiigatkaa, kundit! Mä osasin!
Hesalainen puliveivari pukee maskin eka kertaa.
Vuan jo on korkee tuo inflaatio jonka korona tekköö!
- Onko teillä koronatartunta?
- Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö.
Vierailija kirjoitti:
"Sanokaa mitä sanotte... syysflunssa se on... piru! Niin..."
Vähättelevän riskiryhmäläisen viimeiset sanat
"Oletteko mielenvikainen?"
Kysyy vastuullinen kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
- Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö.
XD
Vierailija kirjoitti:
Kun joku yskäisee julkisella paikalla ja ympärillä olevat tuomitsevat.
"Teille ei anneta mitään erivapauksia kurin suhteen!"
Poliisi boomerille
"Sanokaa mitä sanotte... syysflunssa se on... piru! Niin..."
Vähättelevän riskiryhmäläisen viimeiset sanat