Lausu Tuntemattomasta Sotilaasta tähän corona iakaan naseva lause!
Paitsi että Kirjan nimi voisi olla nyt Tuntematon virus. Mutta mitä lausetta käyttäisit nyt?
Kommentit (588)
(Katsoo mikroskooppiin): - Juu. Covid on. Merkit näyttävä viäl et muuntuneena hevosest. Täsä näes näkyy dna-jälki.
Tuntematon virus ei ole se on sars covid . Lepakko zoonoosia. Mutta kuten laulaja Robin roolissaan huomasi älä ala pitään koronaa ihmisen ystävänä .
Suomen armeijassa myös Venäjän on ääri ismaileja Egyptistä ( faarao) joten nytpä onkin tupla vaikeaa . Myös venäläisiä on samoin ja kuka teistä heittää ensimmäisen kiven ,kun itse tekee pahempia syntejä !!!
Vierailija kirjoitti:
Olen äidinkielen opettaja, ja olen aivan ihmeissäni ja ihastuksissani näistä korona-tilanteeseen osuvista ja hauskoista sitaateista. Vanha kirjallinen sivistys ei olekaan vielä kuollut! Kiitos kirjoittajille, you made my day! :) Itse en keksi enää mitään...
Äidinkielen opettajan luulisi osaavan käyttää myös suomenkielisiä sanontoja. Pelastit päiväni.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sieltä meikäläiselle jokin majurin paikka lohkea.
Tämähän oli Uuno Turhapuro armeijan leivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen äidinkielen opettaja, ja olen aivan ihmeissäni ja ihastuksissani näistä korona-tilanteeseen osuvista ja hauskoista sitaateista. Vanha kirjallinen sivistys ei olekaan vielä kuollut! Kiitos kirjoittajille, you made my day! :) Itse en keksi enää mitään...
Äidinkielen opettajan luulisi osaavan käyttää myös suomenkielisiä sanontoja. Pelastit päiväni.
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
Sedun bileisiin osallistujat - aika velikultia 👀
"Mää olen hiilest tehty ahvena"
Mäk Inglis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
No tässä tapauksessa suutari pysyi lestissään, vaikka ei osannut kenkärajaa henkensä pitimiksi kyhätä.
Maski tähtäimen kohdalle, se on paras.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan tähtäin maskin kohdalle?
😂
Mis häne maskittoman pääsä varjo ossuu tuon piene närree kohal , nii sillo hänel tullooki noutaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan tähtäin maskin kohdalle?
😂
No en kyllä, mut käyhän se noinkin 🙂
Tässä HUS:n osastonhoitajan sanat, kun sairaanhoitaja pyysi lupaa käydä välillä kotona:
"Henkilö menee ja henkilö tulee ja henkilö vastaa itse kulkemisistansa. Minä en anna lupaa, mutta jos omalla vastuullas menet bussiin ilman maskia niin se ei kuulu minuun. Huomenna lähdetään ruokailun jälkeen koronaosastotyöhön ja jos silloin et ole täysissä suojavarusteissa, niin kärsit kymmenkertaisesti kotikaranteenissa altistuttuasi bussissa. Asialliset hommat suoritetaan suojavarustus ja maskit päällä - muuten ollaan kun Ellun kanat. Sen kun muistat niin saat mennä."
(Koskela Rahikaiselle, joka pyytää lupaa lähteä puntikselle)