Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Kelasta tai työkkäristä työpaikkana?

Vierailija
14.04.2020 |

Kokemuksia Kelasta tai työkkäristä työpaikkana? Millainen ilmapiiri, työnkuva, työyhteisö, tulostavoitteet, palkat, työajat jne.? Viihdyitkö? 😊

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii varmaan jos olet valmis vihaamaan työttömiä ja köyhiä.

Vierailija
2/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan lepposiaa hommaa. Virastotyöajat, kahvi- ja ruokatauot miellyttäviä ja säännöllisiä.

Moni viihtyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä mene töihin Kelaan. Juokse kun vielä voit!

Vierailija
4/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan näkökulmasta katsottuna varmasti ihan kiva suojatyöpaikka.

Vierailija
5/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaan näkökulmasta katsottuna varmasti ihan kiva suojatyöpaikka.

On kiva jos on masokisti.

Vierailija
6/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan lepposiaa hommaa. Virastotyöajat, kahvi- ja ruokatauot miellyttäviä ja säännöllisiä.

Moni viihtyy!

Ei viihdy. Kaukana lepposesta hommasta. Hirveä stressi, täysin yliampuvat vaatimukset. Virastotyöajat, mutta jos et tee ylitöitä, niin et saavuta asetettuja käsittelymääriä. Ei koskaan enää Kelaan töihin.

Vierailija
7/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on ollut kelassa jo lähes 30 vuotta.

Kehuu työkavereita ja on tyytyväinen, että saa olla kuntonsa mukaan töissä. On vajaakuntoinen ja pitkillä sairaslomilla usein. Pystyy enää puolipäiväiseksi. Palkkaa valittaa pieneksi. En tiedä, onko, vai valittaako turhaan. En tiedä palkkaansa.

Vierailija
8/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärissä pitää kiirettä kun työtä etsivien sómalien ja feíjojen jonot kiemurtelevat kadulle saakka.

Vierailija
9/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Uudenmaan TE-toimistossa ja olen tekemisissä hyvin työllistyvien asiakkaiden kanssa. Viihdyn työssä ja asiakkaat kiittävät avusta päivittäin. Palkka (useiden vuosien jälkeen 2700) voisi olla parempi. Suosittelen, tosin tällä hetkellä töissä on valtava ruuhka koronalomautusten takia.

Vierailija
10/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kirjoitti:

Olen Uudenmaan TE-toimistossa ja olen tekemisissä hyvin työllistyvien asiakkaiden kanssa. Viihdyn työssä ja asiakkaat kiittävät avusta päivittäin. Palkka (useiden vuosien jälkeen 2700) voisi olla parempi. Suosittelen, tosin tällä hetkellä töissä on valtava ruuhka koronalomautusten takia.

Tuo palkka on kieltämättä surkea, mutta kiva kun viihdyt työssäsi.

Vierailija
11/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kirjoitti:

Eikös työkkäriin just haeta 100 uutta työntekijää juuri tätä koronaruuhkaa purkamaan? Ajattelin hakea vaikka tuskin pääsen. 

Vierailija
12/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kirjoitti:

Mihin tarvitaan te-virkailijaa jos kerran työllistyvät?

Rahantuhlausta.

Vierailija
13/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kirjoitti:

Eikös työkkäriin just haeta 100 uutta työntekijää juuri tätä koronaruuhkaa purkamaan? Ajattelin hakea vaikka tuskin pääsen. 

Jossain luki, että Kela tarvitsee 1000 uutta työntekijää, mutta osa ilmeisesti kuitenkin saadaan hoidettua sisäisin järjestelyin, mutta paljon sinne kuitenkin palkataan uuttakin väkeä. 

Vierailija
14/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun mielipiteesi, ettei tarvittaisi :) Itse kuulen asiakkailta päivittäin, että meistä on paljon apua. Koko prosessi on monelle uusi, jo pelkästään se miten etuuksia haetaan. Usein myös työttömäksi jääminen on shokki, ja siinä alkuvaiheessa puhelu auttaa paljon. Ihan vaan jo se kun joku sanoo, että myös muille on käynyt näin ja tästä selvitään. Asiakas saa konkreettisia neuvoja, kuinka päästä eteenpäin tilanteessa. Harmittaa, että nyt korona-aikaan ei voida kontaktoida asiakkaita niin perusteellisesti kuin normaalisti.

Vierailija
15/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en edes ilmouttaudu työkkäriin nyt, koska en jaksa lähteä kuuntelemasm vit tui lu a ja nöyryytystä työttömäksi jäämisestäni. Pitääkä rahanne. Ei kiinnosta. Ottaa päähän lähteä kuuntelemaan saarnoja paskuudestani ja tekemään työllistymissuunnitelmia, kun mulle on ihan tarpeeksi vaikeaa selvitä iltaan asti hengissä.

Vierailija
16/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä mene töihin Kelaan. Juokse kun vielä voit!

Voitko kertoa mitä työtä olet Kelassa tehnyt, kun olet noin pahasti traumatisoitunut?

Vierailija
17/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta TE-työskentelyssä on se, ettei ole mitään tulosvastuuta "asiakkaista"...

Työllistyvät tai eivät, ihan sama. Palkkani juoksee silti kuin rasvattu. Se riittää mulle...

Vierailija
18/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus työkkärissä toimistotyössä. Silloin oli työvoimaneuvojinakin aika paljon tukityöllistettyjä. Mulla oli ihan mukavasti koko ajan töitä, välillä vähän kiirekin.

Vierailija
19/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan en edes ilmouttaudu työkkäriin nyt, koska en jaksa lähteä kuuntelemasm vit tui lu a ja nöyryytystä työttömäksi jäämisestäni. Pitääkä rahanne. Ei kiinnosta. Ottaa päähän lähteä kuuntelemaan saarnoja paskuudestani ja tekemään työllistymissuunnitelmia, kun mulle on ihan tarpeeksi vaikeaa selvitä iltaan asti hengissä.

Ei kannatakaan ilmoittautua, jos ei halua työttömyyspäivärahaa. Turhaa riesaa vaan siitä saa. Ei hetken rauhaa, kolmen kuukauden välein soittavat.

Vierailija
20/36 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kirjoitti:

Jossain luki, että Kela tarvitsee 1000 uutta työntekijää, mutta osa ilmeisesti kuitenkin saadaan hoidettua sisäisin järjestelyin, mutta paljon sinne kuitenkin palkataan uuttakin väkeä. 

En tiedä kuka sinne oikein pääsee töihin, kun vastaavia hakemuksia tarkistanut ja muutenkin haettuun nähden suorastaan ylipätevä ja kouluttautunut yli 50-vuotias ei pääse töihin. Yhden kerran pääsin haastatteluun. Ja omista hakemuksista tullut päätöksiä joita tarkistaessa ei ole edes vilkaistu liitteitä, virheellisiä summia jne. Kotikaupungista kuulin huhun että valitsevat mieluummin kolmekymppisiä. No, hakijamäärät ainakin suuria että ei sinne noin vain kävellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän