Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko kaupunkilaisen ja maalaisen suhde?

Vierailija
14.04.2020 |

Mitä mieltä olette suhteesta missä nainen on syntynyt Helsingissä ja asunut siellä koko elämänsä ja mies syntynyt pikkukylässä kanojen ja possujen keskellä, voiko näiden välinen suhde toimia vai onko lähtökohdat liian erilaiset?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä asuinpaikalla on?  Itse olen suuresta kaupungista ja mies maalta ja olemme erittäin samanhenkisiä. Kaupungissa aiomme asua töiden takia, muuten ehkä mieluummin asuisimme maalla.

Vierailija
22/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kajaanista😁

N. 32

Helsinki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monen asian summa tuo on. Riippuu persoonasta, yhteiskuntaluokasta, elämänhistoriasta ja muusta.

Minä muutin 20 kaupungeissa (Suomesssa ja ulkomailla) asutun vuoden jälkeen maalle miehen perässä. Mulle tämä on ollut paluuta tuttuun elämäntapaan. Joskus toisen maalaisuus joissain asioissa ärsyttää, mutta vähemmän ärsyttää kuin aikaisemmissa suhteissa.

Umpikaupunkilaisessa exässäni ärsyynnyin usein hänen toistaitoisuudestaan tietyissä käytännön asioissa (ilmeni erityisen selvästi, kun mökkeiltiin maalla). Ja yhteen maalta kaupunkiin muuttaneeseen tapailukumppaniin kyllästyin, kun ei ollut päässyt yli teini-iän pikkykyläangstistaan. Nyxä taas joskus naureskelee kaupunkilaisille, mutta kun asiasta keskustellaan, on herkkä myöntämään, että puhui asiasta josta ei tiedä. Tuo on hänen persoonansa, joustavuus mielipiteissä.

Vierailija
24/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on New Yorkista, itse olen maalta. Ei tuo voisi ikinä asua maalla, ahdistuu kun ei ole mitään. Itseäni taas maalaiselämä inhottaa, en todellakaan haluaisi sinne palata, joten hyvin sujuu.

Vierailija
25/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.