Miksi sitä on niin ruma?
Otan joskus kuvia ja videoita itsestäni ja mietin omaa rumuuttani. Ihmettelen miten kehtaan edes liikkua julkisilla paikoilla. Pääsispä kauneusleikkaukseen.
Kommentit (26)
Niin, minäkin toisinaan pelästyn omaa peilikuvaani ja muutamia kertoja olen ollut perumassa jonkun menon kun näytän niin hirveältä etten kehtaisi lähteä ovesta ulos. Minulla on valtavat silmäpussit, eripari kasvot (tyylin Lauri Tähkä), kaksoisleukaa ja alkavat bulldogin posket.
Mutta yhtenä viikkona laskin että 7 eri henkilöä sanoi minua kauniiksi, toisena nuori mies juoksi perääni ostoskeskuksessa ja pyysi drinkille ja kolmantena miespuolinen työkaveri sanoi että näytän mahtavalta.
Joten se miten itsesi näet ja miten toiset sinut näkevät on kaksi tyystin eri asiaa.
Äläää laita niitä rumia kuviasi tinderiiin tai minnekkkään muallekaaan arvosteltavaksi niin ei tarvitse pettyä ja tääällä itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin toisinaan pelästyn omaa peilikuvaani ja muutamia kertoja olen ollut perumassa jonkun menon kun näytän niin hirveältä etten kehtaisi lähteä ovesta ulos. Minulla on valtavat silmäpussit, eripari kasvot (tyylin Lauri Tähkä), kaksoisleukaa ja alkavat bulldogin posket.
Mutta yhtenä viikkona laskin että 7 eri henkilöä sanoi minua kauniiksi, toisena nuori mies juoksi perääni ostoskeskuksessa ja pyysi drinkille ja kolmantena miespuolinen työkaveri sanoi että näytän mahtavalta.
Joten se miten itsesi näet ja miten toiset sinut näkevät on kaksi tyystin eri asiaa.
Ei peilikuva näytä todellisuutta vaan nimensä mukaisesti peilikuvan. Otappa videota itsestäsi.
Noi on ihania, nuo hyvää tarkoittavat neuvot, mutta silti jotenkin niin turhauttavia. Varmaan suurin osa rumista tietää nuo jutut, ja moni huolehtiikin ulkonäöstään, mutta se ei silti poista sitä faktaa, että on ruma. Itse panostan keskivertoa enemmän ulkonäkööni, meikkaan päivittäin ja pukeudun hyvin itselleni sopivalla tavalla, mutta siitä huolimatta minulla on siellä meikkien ja vaatteiden alla se sama ruma naama ja ruma vartalo. On vituttavaa, että panostuksellakaan en tule ikinä näyttämään edes puoliksi niin hyvältä kuin jotkut näyttävät suoraan sängystä nousseina. Joku voisi kertoa mitä pahaa minä on tehnyt, että olen joutunut syntymään rumaksi?
Todennäköisesti ajattelet noita asioita enemmän kuin muut, jotka sinut näkevät. Ei kukaan käytä ulkonäkösi ajattelemiseen niin paljon aikaa ja energiaa kuin sinä. Noiden ulkonäkö- ja terveysneuvojen lisäksi kannattaa päättää, että alat suunnata ajatuksia enemmän ihan muihin asioihin. Harrastukset jne. Kun ajatukset pyörii liikaa ulkonäössä, ne juuttuvat siihen vaan lisää. Kun ajattelet muuta, ulkonäkökysymys pienenee ja saa oikeammat mittasuhteet. Tsemppiä!