Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sitä on niin ruma?

Vierailija
14.04.2020 |

Otan joskus kuvia ja videoita itsestäni ja mietin omaa rumuuttani. Ihmettelen miten kehtaan edes liikkua julkisilla paikoilla. Pääsispä kauneusleikkaukseen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo oma vika, eli turha syyttää itseään.

Vierailija
2/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kamalaa nähdä itsensä miten muut näkevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille voi tehdä paljon ilman leikkaustakin. Laihduta, treenaa hyvä kroppa, kasvata pitkät hiukset, mene meikkaajalle ja pyydä opettamaan juuri sinua imarteleva meikki, hoida hampaat ja valkaise.

Vierailija
4/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin t: kalju ruma mies.

Vierailija
5/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otaaan moottorisahan ja teeen muuuutoksia.

Vierailija
6/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettele niistä kuvistasi niitä kauniita asioita, joita sinussa on.

Vierailija
7/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille voi tehdä paljon ilman leikkaustakin. Laihduta, treenaa hyvä kroppa, kasvata pitkät hiukset, mene meikkaajalle ja pyydä opettamaan juuri sinua imarteleva meikki, hoida hampaat ja valkaise.

Ei nuo auta mitään jos on ohut luirutukka, joka ei kasva pitkäksi, ruman muotoinen pää ja kroppa, olemattomat ripset ja kulmakarvat, järkälemäinen pottunokka ja silmät syvällä kuopissa.

Vierailija
8/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei naama ole ihan vääntynyt kuin Notredamen kellon soittajalla niin paljonkin on tehtävissä.

Hoida terveyttäsi, syö terveellisesti, liiku: nämä vaikuttaa jo ihoon ja mielialaan pitkällä aikavälillä

Osta vaatteita jotka imartelevat ja antavat siistin vaikutelman.

Opettele pitämään hiuksista huolta, käy kampaamossa, pyydä ideaa millainen tyyli sinun kasvoille sopisi.

Pidä hampaista huolta, jos ovat vinot ja sinua haittaa se niin kannattaa käydä hammaslääkärissä kysymässä vaihtoehtoja miten saisi suoraksi tämä tosin maksaa. Itselläni on inhottava väli alarivissä hampaissa ja välillä ärsyttää se :/

Kehitä itsetuntoa, tule varmemmaksi ihmisten kanssa, rakasta itseäsi ja ominaisuuksiasi kukaan muu ei voi sitä sinulle tehdä: usein varmuus ja charmikkuus peittoaa ulkonäön. Olette varmasti tavaneet ihmisen joka ei ole mitenkään mielenkiintoisen näköinen tai viehättävä mutta heidän persoonansa todellakin on miellyttävä ja upea. Itsevarmuus on siis suurin tekijä.

Vierailija
9/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo auta mitään jos on ohut luirutukka, joka ei kasva pitkäksi, ruman muotoinen pää ja kroppa, olemattomat ripset ja kulmakarvat, järkälemäinen pottunokka ja silmät syvällä kuopissa.

Polkkatukka, treenaa kroppa hyvän malliseksi, ripsienpidennykset ja mikroblading, meikki auttaa pienentämään nenää ja tuomaan silmät esille. Tekosyitä sulla riittää mutta onko tahtoa?

Vierailija
10/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin miettinyt samaa masentuneena. Aurinko on paras kaverini.

Vierailija
11/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene paskanaama jonnekkin muaalle. HEI HEI.

Vierailija
12/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein rumat treenaa kropan viimeisen päälle ja pitää hiukset, kynnet yms. kunnossa.

Vierailija
13/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun oon 10kg alipainoinen, pitääkö mun silti laihduttaa?

Vierailija
14/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tyhmä, sille ei taida olla kyllä mitään tehtävissä.

Vierailija
15/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä taidat olla vtun läski ja ruma. Sille ei ole mitään tehtävissä.

Vierailija
16/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki on jo hoidossa. Ne vaan ei korjaa epäsymmetristä naamaa.

Vierailija
17/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkkatukka, treenaa kroppa hyvän malliseksi, ripsienpidennykset ja mikroblading, meikki auttaa pienentämään nenää ja tuomaan silmät esille. Tekosyitä sulla riittää mutta onko tahtoa?

Et taida tajuta, ettei todella isoa ja leveää nenää huijata millään meikillä pienemmäksi muuten kuin korkeintaan kuvissa, joissa apuna on myös kuvakulma ja valaistus photoshopista puhumattakaan. Kyllä näitä kikkoja on kokeiltu, mutta lopputulos ei imartele kaikesta lisäkkeestä ja maalista huolimatta.

Ehkä parempi jäädä yksin neljän seinän sisään.

Vierailija
18/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä taidat olla vtun läski ja ruma. Sille ei ole mitään tehtävissä.

Enpäs ookkaan ;) ja tämä ketju on täynnä vinkkejä miten läskit ja rumat voivat parantaa ulkonäköään, otapa oppia!

Vierailija
19/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat yleensä on tyhmiä. Kun ei saa tarpeeksi ravintoa ja vitamiineja niin se vaikuttaa aivotoimintaan.

Vierailija
20/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat yleensä on tyhmiä. Kun ei saa tarpeeksi ravintoa ja vitamiineja niin se vaikuttaa aivotoimintaan.

Aijaa? Se on sitten viisauden merkki syödä itsensä sairaaksi? Mielenkiintoinen näkemys. Onko tupakoijat myös erittäin viisaita?