Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnat TODELLA kipeät!

Vierailija
14.04.2020 |

Onko muilla ollut, rinnat on niin kipeät että olen joutunut nukkumaan jo 2 viikkoa rintaliiveillä, ei pysty olemaan lainkaan ilman ja rinnat on myös musta turvonneet. Raskaana ei kyllä mitenkään pitäisi olla mutta ei tämä nyt ihan normaalia ole kuitenkaan, ärsyttää !!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä käydä lääkärissä.

Vierailija
2/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Ennen vaihtareita jatkuvat pms-oireet ja rinnat vuosia tosi kipeät. Ei meinannut kärsiä edes liivejä kunnolla pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt raskaustesti ihan ekaksi.

Vierailija
4/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaali menkkaoire. Alkaa aika pian oviksen jälkeen. Eka raskausoire näin ollen olikin se, että rinnat EIVÄT kipeytyneet.

Teepä nyt kuitenkin r-testi, kun ei sulle normaalia selvästikään ole. Tai oletko vaihtanut ehkäisyä viime aikoina?

Vierailija
5/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaksi viikko joka kuukausi. Jee.

Vierailija
6/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on normaali menkkaoire. Alkaa aika pian oviksen jälkeen. Eka raskausoire näin ollen olikin se, että rinnat EIVÄT kipeytyneet.

Teepä nyt kuitenkin r-testi, kun ei sulle normaalia selvästikään ole. Tai oletko vaihtanut ehkäisyä viime aikoina?

Jännä, mulla kävi niin päin, että tuli ihan samoihin aikoihin kun aina tissit kipeeks sitä vaan sit jatku sellaset 3-4 kuukautta.

Vierailija
7/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuulla että muillakin kokemusta, mulla on yleensä oviksen jälkeen vähän arkana rinnat mutta tämä ei ole mitään verrattuna siihen, rt en viitsi edes ostaa koska ollut kahdet menkat viime yhdynnästä tosin aika niukat mutta kuitenkin , aika varma merkki että ei oo raskaana.

Tää on vain jotain täysin karseaa, mitä ei ennen oo ollut, korona aikana en viitsi mennä gynelle, mutta pakkohan se on jos tää jatkuu , minusta 2 viikkoa tätä tuskaa on jo ihan liikaa.

Ap

Vierailija
8/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuulla että muillakin kokemusta, mulla on yleensä oviksen jälkeen vähän arkana rinnat mutta tämä ei ole mitään verrattuna siihen, rt en viitsi edes ostaa koska ollut kahdet menkat viime yhdynnästä tosin aika niukat mutta kuitenkin , aika varma merkki että ei oo raskaana.

Tää on vain jotain täysin karseaa, mitä ei ennen oo ollut, korona aikana en viitsi mennä gynelle, mutta pakkohan se on jos tää jatkuu , minusta 2 viikkoa tätä tuskaa on jo ihan liikaa.

Ap

No ei ole mitkään vuodot millään tavoin varmoja merkkejä ettei ole raskaana. Tee vain se testi, koska kuitenkin eka mitä gynekologi kysyy ja varmistaa on, että jospa olisitkin raskaana. Etköhän sä sen 1€ liuskan voi ostaa ja pissiä kuppiin, niin on sekin poissuljettu.

Vierailija
9/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, mulla on kaksi lasta kyllä ja olen aivan varma että en ole raskaana, kuukautiset on kyllä hyvin vahva merkki siitä varsinkin jos ne on tullut jo kaksi kertaa, kyllä tää varmasti on toki jotain hormonaalista, ehkä menosuunta voi olla esivaihdevuosiin niin kuin joku sanoi :) onko se hyvä vai huono niin tiedä sitten...

Vierailija
10/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi auttaa jos tulisin panemaan sua oikein kunnolla. Mite olis?

Vierailija
11/11 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, mulla on kaksi lasta kyllä ja olen aivan varma että en ole raskaana, kuukautiset on kyllä hyvin vahva merkki siitä varsinkin jos ne on tullut jo kaksi kertaa, kyllä tää varmasti on toki jotain hormonaalista, ehkä menosuunta voi olla esivaihdevuosiin niin kuin joku sanoi :) onko se hyvä vai huono niin tiedä sitten...

Tee tai älä tee, mutta täysin varmaa on, että gyne viimeistään varmistaa ekana tuon asian. Onhan niitäkin naisia jotka lopulta jopa synnyttävät yllättäen, kun eivät vain millään hoksaa olevansa raskaana.