Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarvittaisiin SUURI MIELENOSOITUS Helsingin keskutaan koronavouhotuksen lopettamiseksi!!!!

Mara Rautajärveltä
14.04.2020 |

Perusoikeuksiin kuuluu oikeus osoittaa mieltään ja nyt alkaa hiljalleen olemaan se aika käsillä, että yhä useampi on lopen kyllästynyt tähän vihervasemmiston koronavouhotukseen. On suorastaan valtionpetos ja vakava rikos käyttää poliittista valtaansa maan halvaannuttamiseen.

Olen ihan varma, että kansa kyllä tulee näyttämään mielensä, jos päättävät eivät itse osaa herätä tähän päivään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sieltäkö Luopioisista?

Vierailija
2/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian huono provo. Yritä edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, Porvoo on herännyt.

Vierailija
4/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, huono.

Vierailija
5/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on samanlainen yleisömenestys kuin vaikkapa aito avioliitto-miekkari, heteropride, tai muut näitten äärioikeiston keskustassa viimeaikoina järjestämät, niin siittä vaan. Ei tuu esteeksi edes kokoontumiskielto, koska sehän koskee vain yli kymmenen hengen kokoontumisia. (Tosin nää aina laskee sen kourallisen toisiaan kuvaavia striimaajia jostain syystä vähintään satapäiseksi joukoksi, vaikka heidän omista kuvistaan näkeekin ettei saada edes kymmentä kasaan, liekö laskevat mukaan myös katsojat?)

Vierailija
6/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan samaa mieltä, mutta ei tule tapahtumaan, ei vaikka Hesarikin tänään teki jutun siitä, miten järkyttävä ns. laadukkaan jäljelläolevan vuoden kustannut koronan hoidolla on, ja miten se ei olekaan loppujen lopuksi niin kovin tappava tauti.

Mutta suomalaisten enemmistö vaatii pää märkänä lisää rajoituksia ja kyttää toisiaan. Eli ihan toiseen suuntaan menossa kuin rajoituksiin kyllästymiseen.

Vierailija
7/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin ikävä ihminen?

Vierailija
8/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama porukka käytti ja käyttää paljon enemmän rahaa tietyn porukan tänne haalimiseen ja kotouttamiseen, etkä siitä ole huolissasi? Se on kuitenkin pysyvä MENOERÄ. Korona siihen verrattuna kertaluonteinen.

Vierailija
9/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 hengen mielenosoituksen saa järjestää!

Kokoontuminen ei yhäkään ole kiellettyä. On vain se rajoitus osallistujamäärästä.

Vierailija
10/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa Ohiossa ollut jo protesteja perustuslaillisten vapauksien rajoittamista vastaan.

https://radio.wosu.org/post/coronavirus-ohio-protesters-gather-outside-…