Sanokaa yksikin hyvä syy miksi sen pitäisi pyytää anteeksi keneltä ollaan varsstettu?
Kertokaa yksikin esimerkki ilman kiusaamista!?
Tuntuu voimakkaasti siltä että empatialla tähän ei löydy edes kaivamalla esimerkkiä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
No silloin pitää pyytääanteeksi eikä välttämättä riitäkään, jos sitä omaisuuttaan on puolustanut tai hankkinut takaisin suhteettoman vahingollisilla menetelmillä. Sulta on viety fillari pihasta ja lähetät virolaisnen mafiatorpedon posauttamaan pyörävarkaan hengiltä. Jne. Ei se, että sua on kohdeltu väärin oikeuta sua kohtelemaan muita vielä pahemmin.
Itse asiassa se ei oikeuta sua kohtelemaan muita edes samoin. Jos ryhdyt itse varkaaksi, olet varas. Jollet halua sitä, kåyttäydy itse kunnolla kaikissa tilanteissa ja kaikkia kohtaan.
Loppuosa on tietysti trollausta.
Vierailija kirjoitti:
No silloin pitää pyytääanteeksi eikä välttämättä riitäkään, jos sitä omaisuuttaan on puolustanut tai hankkinut takaisin suhteettoman vahingollisilla menetelmillä. Sulta on viety fillari pihasta ja lähetät virolaisnen mafiatorpedon posauttamaan pyörävarkaan hengiltä. Jne. Ei se, että sua on kohdeltu väärin oikeuta sua kohtelemaan muita vielä pahemmin.
Itse asiassa se ei oikeuta sua kohtelemaan muita edes samoin. Jos ryhdyt itse varkaaksi, olet varas. Jollet halua sitä, kåyttäydy itse kunnolla kaikissa tilanteissa ja kaikkia kohtaan.
Liian pitkä selitys järkeville ihmisille. Puhu suomea.
Kumminkin tiedätte mistä asiasta on kyse joten toisia arvauksia tai myönnytyksiä?
Mitä te ootte varastanut ja miksi? Se on kyllä rikos. Sinunko pitäisi pyytää ja tuskin sen keneltä varastitte mistähän tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te ootte varastanut ja miksi? Se on kyllä rikos. Sinunko pitäisi pyytää ja tuskin sen keneltä varastitte mistähän tässä on kyse?
En ole varastanut mitään, ja jos se on rikos niin kerro minkälainen rikos jotta voin mahdollisesti hyvittää sen jotenkin?
Tässä on kyse sinun toivosta syyttää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varastanut mitään, ja jos se on rikos niin kerro minkälainen rikos jotta voin mahdollisesti hyvittää sen jotenkin?
Tässä on kyse sinun toivosta syyttää ihmistä.
*syyttää viatonta ihmistä*
Eikö se olisi vain hauskaa teilata pyörävaras?
Varastaminen on rikos ja sen jälkeen puhuit minusta jotain sekavia ja tietenkin kun et mua edes tunne
Käyttäjä33541 kirjoitti:
Ei. Ei ketään olla tässä teilaamassa vaan perimässä ihmiskunnan arvokkainta objektia. Joku pyörävarkaus ei ole mikään hyväksyntä systeemissä varastaakseen pyörävarkaalta ihmiskunnan arvokkainta objektia.
Sitä paitsi minun varkaudet ollaan jo maksettu niistä tekosista mitä olen tehnyt, jos on tietämättäni jotain lisää varastettua niin voin hyvittää koska minulla ei ole pedofiilisia salaisuuksia, olen tehnyt ne silkan köyhyyden takia ja johon minut ollaan yllytetty ihmiskunnan arvokkaimman objektin varkaiden toimesta vastoin jumalan isää.
Vierailija kirjoitti:
Heppalehdetkö meni?
En syyttäisi sinua lääkkeitä tarvivaksi tai sanoisi että lääkkeet auttaisivat sinua kertomaan tämän kysymyksen epäymmärykseni mutta tälläisiä pakkosyöttäjiä on suomessa liikaa ja aivan turhaan. Osasin kumminkin nähdä kysymyksesi mutta se oli ala-arvoinen hevosten nähden.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33541 kirjoitti:
Ei. Ei ketään olla tässä teilaamassa vaan perimässä ihmiskunnan arvokkainta objektia. Joku pyörävarkaus ei ole mikään hyväksyntä systeemissä varastaakseen pyörävarkaalta ihmiskunnan arvokkainta objektia.
Sitä paitsi minun varkaudet ollaan jo maksettu niistä tekosista mitä olen tehnyt, jos on tietämättäni jotain lisää varastettua niin voin hyvittää koska minulla ei ole pedofiilisia salaisuuksia, olen tehnyt ne silkan köyhyyden takia ja johon minut ollaan yllytetty ihmiskunnan arvokkaimman objektin varkaiden toimesta vastoin jumalan isää.
Kaiken lisäksi en ole ikinä vääntänyt lukkoa auki tai sahannut lukkoa auki.
Kaikki käyttämäni pyörät ovat olleet auki eikä ne ole olleet missään pihalla kuin joku käy kaupassa. Tälläisestä on helppo syyttää, vaikeampaa ja kestävämpää olisi tarjota pysyvää työtä.
Suomalaiset ovat håmåja tarjoamaan työtä.
On se anteeksipyynnön paikka, mikäli kohde antaa ymmärtää enemmän, kuin mitä lopultakin sitten vaan on, puhumattakaan siitä että on vielä haitallinen tai vaarallinen seuraavalle omistajalleen tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
On se anteeksipyynnön paikka, mikäli kohde antaa ymmärtää enemmän, kuin mitä lopultakin sitten vaan on, puhumattakaan siitä että on vielä haitallinen tai vaarallinen seuraavalle omistajalleen tavalla tai toisella.
Jumala ei katso sellaista että se menisi seuraavalle omistajalle koska hänellä on empatiaa, moraalia ja isä.
Sen takia varoitan ihmiskunnan äänestyksellä jotta asiaan kuulumattomien ei kuuluisi kuolla tähän eliminoitavaan planeettaan koska neanderthál on jumalan valittu.