Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarmaste huomenta Suomessa!!!

Vierailija
14.04.2020 |

C

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTVn haastattelu oli huono, se toimittaja ei osannut työtään.

Vierailija
2/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu, mikä ketku :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa settiä, syyttää minstereitä

Vierailija
4/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme äijä..

Vierailija
5/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tolla varmaan painetta

Vierailija
6/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko tuolta käytetyn auton??

Vierailija
7/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!mieltä?

Vierailija
8/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelioja täysi nolla ei uskaltanut kysyä miten ulosotossa oleva voi tilailla miljoonilla maskeja

Vierailija
9/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puopolo haastattelusta ei selvinnyt mitään uutta maskiadian suhteen. Häntä kiinnostivat muut juorut...

Edelleenkään ei käynyt selväksi kuka/ mikä taho oli tilauksen tehnyt!

Saramaste hoki: minä olen toimittanut mitä on PITÄNYT. Ilman mitään tietoa maskeista ja niiden käyttötarkoituksesta.

Vierailija
10/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä!mieltä?

Täysi huijari.

Tarinat muuttuu samaan tahtiin kuin Jylhälläkin.

Ensin oli valmis palauttamaan miljoonien palkkiorahojaan koska itsekin myönsi, että tuotteet ovat olleet vääriä.

Nyt keksinyt väittää, että juuri näitä tuotteita häneltä on tilattukin ja kunnon huijarin tapaan yrittää saada uudet kaupat aikaiseksi:

"Olen valmis toimittamaan sairaalatasoa samaan hintaan ikään kuin korvauksena siitä, että siellä on tapahtunut virhe."

Tasan tarkkaan on koko ajan tiennyt, ettei hänen hankkimansa tuotteet ole niitä joita Suomessa olisi tarvinnut.

Sarmaste olisi surutta antanut hoitohenkilökunnan sairastua epäkelvoista suojavarusteistaan.

Samanlainen ketju kuin Jylhäkin ja kumpikin yrittänyt selvästi vedättää ne miljoonat itselleen mutta Sarmaste vetänyt hommassa Jylhää pidemmän korren.

Vierailija
11/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puopolo haastattelusta ei selvinnyt mitään uutta maskiadian suhteen. Häntä kiinnostivat muut juorut...

Saramaste hoki: minä olen toimittanut mitä on PITÄNYT. Ilman mitään tietoa maskeista ja niiden käyttötarkoituksesta.

Aivan luokatonta työtä toimittajalta päästää tuollainen ketju puolustamaan minuuttitolkulla itseään ilman minkäänlaista kritiikkiä.

Vierailija
12/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan luokatonta työtä toimittajalta päästää tuollainen ketju puolustamaan minuuttitolkulla itseään ilman minkäänlaista kritiikkiä.

Ovatko ystäviä Sarmasteen kanssa ja mainoksesta sovittu toimittajalle palkkio?

Vierailija
13/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä!mieltä?

Täysi huijari.

Tarinat muuttuu samaan tahtiin kuin Jylhälläkin.

Ensin oli valmis palauttamaan miljoonien palkkiorahojaan koska itsekin myönsi, että tuotteet ovat olleet vääriä.

Nyt keksinyt väittää, että juuri näitä tuotteita häneltä on tilattukin ja kunnon huijarin tapaan yrittää saada uudet kaupat aikaiseksi:

"Olen valmis toimittamaan sairaalatasoa samaan hintaan ikään kuin korvauksena siitä, että siellä on tapahtunut virhe."

Tasan tarkkaan on koko ajan tiennyt, ettei hänen hankkimansa tuotteet ole niitä joita Suomessa olisi tarvinnut.

Sarmaste olisi surutta antanut hoitohenkilökunnan sairastua epäkelvoista suojavarusteistaan.

Samanlainen ketju kuin Jylhäkin ja kumpikin yrittänyt selvästi vedättää ne miljoonat itselleen mutta Sarmaste vetänyt hommassa Jylhää pidemmän korren.

Ketju=ketku

Vierailija
14/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle huijari- pikavippi- keinottelijalle on aivan sama mitä kamaa ja mistä tulee. Tätä tyyppiä kiinnostaa vain ja ainoastaan että itse saa rahaa, niin paljon kuin mahdollista. Polkee heikommat alleen. En luottais sekunttiakaan.

Vierailija
15/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuosta huijauksesta tehdään poliisitutkinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan