Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen musiikkimaku unelmiesi kumppanilla olisi? Ikäsi ja sukupuolesi?

Vierailija
13.04.2020 |

Millainen musiikkimaku unelmiesi kumppanilla olisi? Ikäsi ja sukupuolesi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmamaailmassa naiseni olisi rock/metalli/heavymisu, mutta vaimoni on ”radiomusa” ihmisiä. Tosielämässä ei tuolla nyt suurta merkitystä ole. :D

Jos joskus eroan niin se seuraava on sitten se metallitypy. ;)

Moi täällä on sulle se "tuleva hevitypy" ;) Oon 42v joka tykkää hevimusasta mutta mieheni tykkää noista päivän soittolistoista. 

Ei sillä tosiaan tosielämässä ihan kovin vakavaa merkitystä ole mutta keikkareissuja ei voi suunnitella jos toinen tykkää Metallicasta ja toinen Jenni Vartiaisesta. 

Vierailija
42/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on osittain sama niin ok.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis siistiä, jos voisin säestää hänen omia lauluja. Hänen makunsa olisi tietenkin ihan loistava, jos hän on minun unelmakumppani. 

Vierailija
44/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miesystävän kanssa aivan erilainen musiikkimaku. Hän kuuntelee vanhaa rokkia, kasaria ym. ja itse ysäripopin ja EDM:n ystävä. Mielestäni tämä on juuri hienoa! Ollaan molemmat opeteltu kuuntelemaan niitä toiselle tärkeitä biisejä, mitä ei ilman toista olisi tullut mieleenkään kuunnella, musiikkimaku on laajentunut tosi paljon ja nyt itsekin tykkään vanhasta hevirokista ja hän kuuntelee jotain Robin Schulzia ihan suvereenisti ilman minuakin. :)

Meillä kanssa hieman näin. Mä tykkään hip hopista ja mies tykkäsi trance musiikista, jota itse vihasin. Menin kuitenkin hänen mukaansa katsoon paria todella tunnettua trance-artistia ja aloin itsekin tykkään ja nyt odotan innolla uusia keikkoja ja festareita . Puolestani sain taas miehen mukaan Draken keikalle. 

Vierailija
45/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset valittaa täällä "ei sillä musamaulla ole väliä daaah!", mutta kysymys kuuluukin, että millainen musiikkimaku UNELMIESI kumppanilla on. Eli mikä olisi ideaali.

Kun itselle lähes kaikki käy niin ei ole mitään väliä myöskään sillä, mistä musiikista unelmien kumppani pitää. Itse en jaksaisi mitään tiukkapipoista yhden tyylin hifistelijää.

46/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mitään väliä. Itse olen intohimoinen musiikki harrastaja ja musiikki maku on hyvinkin spesifi and ulkopuolisten silmissä outo mutta mikään musiikki genre ei varsinaisesti ärsytä. Mielestäni puolisoni saa kuunnella mitä haluaa, kuuntelen omalla ajallani itsekseeni omaa musiikkiani. Jos diggailee old-school videopeli musiikista niin siitä toki suuri plussa!

Mies, 32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä