Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen musiikkimaku unelmiesi kumppanilla olisi? Ikäsi ja sukupuolesi?

Vierailija
13.04.2020 |

Millainen musiikkimaku unelmiesi kumppanilla olisi? Ikäsi ja sukupuolesi?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs v*tun väliä jollain musamaulla on? Kuinka vanha ap on? 15? Aikuisten ihmisten parisuhteissa tuollaisella asialla ei ole mitään väliä.

Onhan sillä väliä. Musiikkimaku kertoo älykkyydestä. Eihän kukaan ajatteleva olento voi oikeasti nauttia jostain JVG:n tai Petri Nygårdin epävireisestä pellemusasta. Minulle tulisi fyysisesti huono olo, jos joutuisin kodissani kuuntelemaan täysin sietämätöntä musiikkia jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
22/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamaailmassa naiseni olisi rock/metalli/heavymisu, mutta vaimoni on ”radiomusa” ihmisiä. Tosielämässä ei tuolla nyt suurta merkitystä ole. :D

Jos joskus eroan niin se seuraava on sitten se metallitypy. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheasti väliä. Itselleni musiikki ei ole mitenkään merkityksellistä ja kuuntelen laidasta laitaan. Blues, jazz, swing, rock, metalli, eurodisko, punk, nyky pop-musiikki myös suomi-pop yleensä käy. Oopperasta en välitä ja rautalanka ja muu proge ei kiinnosta. Kaija K tyylinen jollotus ja jokun Matti ja Teppo on ärsyttävää. Viime aikoina olen kuunnellut tätä tyyliä

N55

Vierailija
24/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, Mulla ja mun miehellä on ihan erilainen musiikkimaku ja silti on oltu yhdessä n. 40 vuotta. Mies on jämähtänyt 80-luvulle, mutta ei se mua haittaa. Hän kuuntelee musiikkia lähinnä autossa. Itse kuuntelen kuulokkeilla ja käyn keikoilla ja festareilla ilman miestä.

Vierailija
25/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siedän kaikenlaista musaa ja tykkäänkin monenlaisesta, joten kumppanin musiikkimaku ei itseäni haittaisi. Jonkinasteinen ongelma olisi, jos tämä suhtautuisi raskaaseen örinäheviin kovin nuivasti. Se kun on lempityylilajejani. Ei mulla ole tarvetta altistaa pakkokuunteluun kuitenkaan, mutta olisi kiva jos toista ei häiritsisi kauheasti vaikka vahingossa kuulla tuplabasarien pärinää, ja ehkä voisi jopa musajutuista keskustella tai käydä keikoilla yhdessä.

Vierailija
26/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään merkitystä.

Vierailija
27/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinfoninen post-apokalyptinen reindeer-grinding christ-abusing extreme sota pakana fennoskandimetalli

N22

Vierailija
28/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kihihiii* Miulle se käyp kaik mitä ylex soitteloo. Pohjoisen plikkana kiehtoo kaik musa misä on kova amis bassonjytke sellanen kaik uppoo mikä sivistyneens yhteiskunnas on out. Mieheltä joka on sekä fyysillisesti och hengellisesti varttunut musamauki suhteen mie toivosin laaja-alasuutta  hevistä lassiseen ja Antti Tuiskua pitäs ainakin sietää *hihihihihiii*

Vierailija
29/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hihihihihiii*;D

Vierailija
30/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rockabillymies... ah niin ihana <3

Vierailija
31/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo yli 13-v.,niin ei oo välii!

Vierailija
32/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaampaa. Esim. vanhaa metallia tai rockia.

N.29

Vierailija
33/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkempää jytkettä kiitos.

Slayerin paita pois ja keskikoiset luomurinnat vapaaksi.

M46

Vierailija
34/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset valittaa täällä "ei sillä musamaulla ole väliä daaah!", mutta kysymys kuuluukin, että millainen musiikkimaku UNELMIESI kumppanilla on. Eli mikä olisi ideaali.

Vierailija
35/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset valittaa täällä "ei sillä musamaulla ole väliä daaah!", mutta kysymys kuuluukin, että millainen musiikkimaku UNELMIESI kumppanilla on. Eli mikä olisi ideaali.

No mutta kun ei ole väliä. Asia ei ole merkittävä. Sama kuin joku silmien tai hiusten väri, ei niillä ole mitään merkitystä kumppanin valinnan tai yhteiselämän suhteen. Asioita, joihin ei edes kiinnitä huomiota, vaan ihan muut seikat merkitsee.

Vierailija
36/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun ei ole väliä. Asia ei ole merkittävä. Sama kuin joku silmien tai hiusten väri, ei niillä ole mitään merkitystä kumppanin valinnan tai yhteiselämän suhteen. Asioita, joihin ei edes kiinnitä huomiota, vaan ihan muut seikat merkitsee.

No siinä tapauksessa tähän ketjuun ei tarvitse kommentoida.

Vierailija
37/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miesystävän kanssa aivan erilainen musiikkimaku. Hän kuuntelee vanhaa rokkia, kasaria ym. ja itse ysäripopin ja EDM:n ystävä. Mielestäni tämä on juuri hienoa! Ollaan molemmat opeteltu kuuntelemaan niitä toiselle tärkeitä biisejä, mitä ei ilman toista olisi tullut mieleenkään kuunnella, musiikkimaku on laajentunut tosi paljon ja nyt itsekin tykkään vanhasta hevirokista ja hän kuuntelee jotain Robin Schulzia ihan suvereenisti ilman minuakin. :)

Vierailija
38/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi kuunnella musiikkia ennakkoluulottomasti yli genrerajojen, painottuen ulkomaiseen rockiin. Musiikki on itselle niin tärkeä asia etten voisi varmaan olla ihmisen kanssa jolle se ei merkitse mitään tai jolle joku Popeda olisi parhautta. N 50.

Vierailija
39/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock- ja metallipainotteinen, mutta laaja. Minulle olisi tärkeää käydä yhdessä keikoilla ja kuunnella musiikkia yhdessä. Jos miehellä soi radiossa esim NRJ tai Suomi-pop niin se on sitten siinä. Ja olen tosissani, mutta tuo on sama asia kuin jos mies haisee pahalta. Musiikkimaku kertoo ihmisen mielenmaisemasta. Haluan että mies pitää musiikkia tärkeänä ja että löydämme jotain yhteneväisyyksiä mieltymyksisyämme. N38

Vierailija
40/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallia

M21

Sama vastaus! :)

terv. Nainen 42v jonka miehellä valitettavasti on ihan erilainen musamaku, eli lähinnä Suomi iskelmä ja tuoreet radiohitit. Yhdessä emme voi käydä keikoilla koska kompromissa näistä ei synny. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi