Millainen musiikkimaku unelmiesi kumppanilla olisi? Ikäsi ja sukupuolesi?
Millainen musiikkimaku unelmiesi kumppanilla olisi? Ikäsi ja sukupuolesi?
Kommentit (46)
Laaja ja ennakkoluuloton. Hmm ehkä myös analyyttinen, sikäli että hän tykkäisi analysoida kappaleita, niiden sisältöä ja tarkoitusta.
N36
Tietysti samanlainen kuin itsellänikin, eli kasari- ja ysäripoppia. Aika pitkälti onkin.
Sellainen, että pitäisimme jostain samoista ja ymmärtäisimme toisiamme edes sen verran, että emme tuossa aiheessa ajautuisi riitoihin.
Ehkä sellainen laveahko musiikkimaku olisi toivottava asia. Vähemmän toivottava sellainen mielettömän snobi tai muutoin mielettömän kapeakatseinen, että kelpaa esimerkiksi lähinnä yksi genre tai vaikkapa vain nuoruudessa kuunneltu musa on ok ja muu ei. Toisaalta olisi ihan ok, että musiikki olisi vakava asia ja että tosissaan fanittaa jotain, toisaalta sekin on hyvä, jos pystyy käsittämään musiikista ulkomusiikillisia seikkoja ja voi suhtautua huumorillakin.
Kumppanien kanssa on kyllä löytyneet yhteiset suosikit.
Olen nelikymppinen nainen.
Samanlainen kuin minulla, jotta voisimme yhdessä kuunnella musiikkia, käydä konserteissa jne. N36
Aivan samantekevää. Nainen, jolle musiikkimaku on joku issue, on todellinen turn-off.
M40
Vierailija kirjoitti:
Aivan samantekevää. Nainen, jolle musiikkimaku on joku issue, on todellinen turn-off.
M40
On se tärkeä asia. En koe että voisin omata mitään samaa henkilön kanssa jonka lempimusiikkia on Sanni, Evelina,JVG ja kaija koo.
Mieluiten ei kuuntele mus. ollenkaan. Kuuntelen itse. Enkä edes halua kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
On se tärkeä asia. En koe että voisin omata mitään samaa henkilön kanssa jonka lempimusiikkia on Sanni, Evelina,JVG ja kaija koo.
Millainen sinun mielestäsi on ihminen, joka kuuntelee noita?
Kyselee henkilö, joka käy sinfoniakonserteissa siinä missä Kaija Koon keikoillakin.
Vierailija kirjoitti:
M40
Mistä asioista sitten puhut naisen kanssa, jos musiikkimaku kerran on samantekevää?
Kunhan ei kuuntele suomalaista tai jotain mitä inhoan.
N24
Eipä sillä musiikkimaulla vaikutusta ole kumppanin viehättävyyteen. Oma mieheni on unelmieni kumppani, vaikka meillä on hyvinkin erilainen musiikkimaku. N38
No olisi tietysti kiva, että maku olisi samankaltainen eli laaja ja ennakkoluuloton, koska sitten voisimme käydä yhdessä oopperassa ja rock-konserteissa, mutta ei tämä ole ollut koskaan mikään kriteeri. Tykkään puhua musiikista, mutta on muitakin puheenaiheita. Se olisi ongelma jos mies vähättelisi omaa makuani tai olisi kovin fanaattinen tai snobi musiikin suhteen. En jaksaisi sellaista arjessa, koska musiikki on itselleni hyvin tärkeä asia. Sillä lähtee päivä käyntiin ja välillä itken tai värisen mielihyvästä, kun kuulen oikein hyvää musiikkia. Se hyvä taas on subjektiivista eli uskon, että kyse on vaan aivokemiasta eli jokainen saa kuunnella tai olla kuuntelematta mitä haluaa.
Parasta ehkä ettei kuuntelisi ollenkaan kun en itsekään kuuntele.
Sellainen, että haluaa lähteä kanssani klasari-, punk-, hc-, jazz-, blues-, rock-, metalli-, folk-, proge-, indie-, alternative- ja elokuvamusakonsertteihin tai fiilistellä sellaista musaa kotona. Myös 50-, 60-, 70-, 80-, 90-luvun musiikkia.
Sellainen, joka EI kuuntele Radio SuomiPopin musaa, Nelonen Median bulkkiartisteja, eikä suomiräppiä, jääkiekkoräppiä, kaljahuumorimusaa eikä Weekend Festivalin edm dj-musaa. 80-ja 90-luvun hip hop, edm ja pelimusa ok.
Mitäs v*tun väliä jollain musamaulla on? Kuinka vanha ap on? 15? Aikuisten ihmisten parisuhteissa tuollaisella asialla ei ole mitään väliä.
Ei hirveästi väliä.
Nuorena musiikkimaku saattaa määrittää ihmisiä, mutta ei suuresti aikuista.
Jotain listapoppia tai iskelmää jatkuvaksi taustameluksi vaativaa en tosin jaksaisi.
Itse pidän monenlaisesta musiikista metallista klassiseen, alternative-rockista progeen ja folkiin, jazziin ja bluesiin, mutta en kovin aktiivisesti kuuntele musiikkia enää(tai tällä hetkellä), vaikka tuhatkunta äänitettä omistankin.
On sillä kyllä väliä, ihanne olisi siis varmaan samanlainen kuin itselläni, eli lähinnä metallia, sellaista kevyempää.
Itse kuuntelen aika paljon musiikkia, ja esim. ex-miesystävän kanssa oli ongelmaa siinä ettei hän sietänyt sitä että halusin kuunnella esim. tunninkin putkeen musiikkia.
Toisaalta itse se tykkäsi ac/dc:stä, jota minä en siedä oikeasti ollenkaan.
N49
ei ainakaa sptofiy top 10 kuuntele