Jos nyt eroaisit, olisiko sinulla seuraava jo katsottuna?
Tai tiedätkö mistä aloittaisit seuraavan etsinnän?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää tässä iässä uudestaan normaalia suhdetta, tullut huomattua tässä 3v sinkkuna ollessa. Kaikki itseni ikäiset naiset haluaa vain jotain kevytsuhteita tai kevyttä tapailua.
M37
Mikä on normaali?
Itse olisin valmis harkitsemaan parisuhdetta kolmen sinkkuvuoden jälkeen, vaikkei siihen mikään kiire ole enkä aktiivisesti etsi, mutta jos kaikkien mielestä normaali suhde on sellainen missä muutetaan yhteen niin sellaista ei tule tapahtumaan ainakaan seuraavaan 10 vuoteen. Itselläni on lapsia, minua ei haittaa vaikka miehelläkin olisi, mutta uusperhekuviot yhteisessä kodissa ei kiinnosta. Molemmilla omat kodit, missä toki voidaan yhdessä viettää aikaa välillä, pitää suhteen tuoreempanakin.
N37
Näin itselläkin. Erosin, olin neljä vuotta ilman mitään vakavampaa, nyt seurustellut kolme vuotta mutta emme aio muuttaa yhteen, yhteisestä toiveesta näin.
N41
Jatkan vielä; jos tästä ero tulee, niin ei edelleenkään ole kiirettä seuraavaan suhteeseen. En pidä parisuhdetta oletusarvoisesti tärkeänä olosuhteena, vain hyvältä tuntuvan ihmisen kanssa.
N41
Ei ole eikä olisi. Vaikka mieheni on varma että olisi.
Ei voi olla seuraavaa, kun ei ole ensimmäistäkään.
En ymmärrä, miten ihmiset ylipäätään löytävät parisuhteita tai edes kevyitä tapailukumppaneita. Koko elämäni olen ollut ulkona tästä pelistä - ihan kuin kaikki muut tietäisivät jotain sääntöjä, joita minulle ei kerrota. Jos ystäväni sanoo kivalle miehelle moi, heille tulee parisuhde. Jos minä teen samoin, mies kääntyy pois tai sanoo jotain rumaa takaisin. Näin niin kuin kärjistettynä.
Mistä ihmeestä voisi löytää edes yhden miehen, joka reagoisi positiivisesti minuun, tavalliseen, mukavaan, huumorintajuiseen naiseen? Saati sitten, että heitä olisi useampi ja voisi lennosta vaihtaa seuraavaan? :o En vain ymmärrä, en...
Joo ja ei, tietäisin kenet haluaisin, mutta koska hän on varattu niin en häntä saisi.
Olisin siis yksin, olisi aika jees. Tai lasten kanssa, saman katon alle en kyllä muuttaisi kenenkään kanssa.
No ei kyllä ole ketään katsottuna. Ei mitään hajua miten etenisin jos ero tulisi. Kai mä lataisin tinderin, joku kaveri vois varmaan auttaa. Oon viimeksi ollu sinkku 15 vuotta sitten. Mutta niin, mä oon kyllä niitä ihmisiä, jotka pariutuu nopeasti ja muuttaa yhteen jos sopiva löytyy.
Viimeksi ajattelin, et pysyisin sinkkuna pitkään, en uskonut et sopivaa helposti löytyisi. Löytyi yllättävän nopeasti, niin nopeasti, että piti harkita voiko uutta suhdetta vielä aloittaa. Alussa kyllä huomasi, että vanha suhde oli vielä kesken, siis eron käsittely oli kesken.
Varmaankin aluksi pyrkisin pitämään mahdolliset suhteet kevyenä. Mutta en pysty siihen, jos oikeasti rakastun.
Mutta toistan vielä, että jos tulis ero tai miehen kuolema niin ei mitään käsitystä mistä läheisyyttä hakisin. Ai niin ja vaatisin varmaan kaikki mahdolliset tautitestit ennen seksiä.
Voisin minä yhden tyypin viedä lakanoiden väliin mutta tuskin huolisin suhteeseen.
Täällä myös yksi joka mielummin olisi sitten yksin. Kevyeen seksisuhteeseen minun ehdoilla voisin alkaa mutta kokemukseni mukaan sellaiseen on miestä tosi vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla seuraavaa, kun ei ole ensimmäistäkään.
En ymmärrä, miten ihmiset ylipäätään löytävät parisuhteita tai edes kevyitä tapailukumppaneita. Koko elämäni olen ollut ulkona tästä pelistä - ihan kuin kaikki muut tietäisivät jotain sääntöjä, joita minulle ei kerrota. Jos ystäväni sanoo kivalle miehelle moi, heille tulee parisuhde. Jos minä teen samoin, mies kääntyy pois tai sanoo jotain rumaa takaisin. Näin niin kuin kärjistettynä.
Mistä ihmeestä voisi löytää edes yhden miehen, joka reagoisi positiivisesti minuun, tavalliseen, mukavaan, huumorintajuiseen naiseen? Saati sitten, että heitä olisi useampi ja voisi lennosta vaihtaa seuraavaan? :o En vain ymmärrä, en...
Kelpaisiko sulle tavallinen duunarimies mistä naiset eivät ole ikinä kiinnostuneet.
Näin itselläkin. Erosin, olin neljä vuotta ilman mitään vakavampaa, nyt seurustellut kolme vuotta mutta emme aio muuttaa yhteen, yhteisestä toiveesta näin.
N41