Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt eroaisit, olisiko sinulla seuraava jo katsottuna?

Vierailija
13.04.2020 |

Tai tiedätkö mistä aloittaisit seuraavan etsinnän?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan, olisin varmaan pitkään yksin ja ihan vapaaehtoisesti.

Samoin. Saattaa jopa olla, että en välttämättä olisi enää kenenkään kanssa. Jos joku vahingossa löytyisi ja kolahtaisi kunnolla, niin ehkä sitten, mutta yhtä hyvin voisin olla koko loppuelämän tksin.

Etkö kaipaa seksiä?

Tuntuu vähän hassulta tuo koko kysymys, kun lähinnä kaipaa sitä ettei toinen olisi aina seksiä vailla. Kun saisi olla rauhassa, ilman syyllistämistä, uhriutumista ja painostamista.

Eri

Vierailija
22/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta se on varattu, joten asiassa on pieni mutka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut lokakuussa. En ole käynyt baarissa, en ole laittanut tinderiä, en käynyt treffeillä tms. En ole valmis siihen myllyyn vielä.

Seksiä kaipaan, voisin paneskella tietämättä edes toisen nimeä, mutta pelkään liikaa hulluja ja tauteja, että lähtisin siihen.

Maksullinen kumppani voisi toimia tuossa elämänvaiheessa.

Vierailija
24/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tästä eroon pääsen niin seuraavaa ei enää tule. Ei ole sen arvoista.

Vierailija
25/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi, enkä ehkä enää yrittäisi aloittaa parisuhdetta.

Vierailija
26/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
27/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisin, eläisin muutaman vuoden vain itselleni.

Vierailija
28/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 3 vuotta erosta eikä ole todellakaan kiirettä löytää uutta.

Suhteesta seuraavaan hyppääjät on jotenkin... omituisia.

Aivan ! Mulla tuli exän kanssa ero alle vuos sit. Exä halus eron. Melko pitkä suhde oli meillä ja 3 lasta myös. 4-5kk erosta ni heti uus mies ja samalla 6 lapsen uusperhe kasassa. Onnea vaa niille. Ite en jaksa enää uusia suhteita.

M33

Vierailija
29/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan, olisin varmaan pitkään yksin ja ihan vapaaehtoisesti.

Samoin. Saattaa jopa olla, että en välttämättä olisi enää kenenkään kanssa. Jos joku vahingossa löytyisi ja kolahtaisi kunnolla, niin ehkä sitten, mutta yhtä hyvin voisin olla koko loppuelämän tksin.

Etkö kaipaa seksiä?

Tuntuu vähän hassulta tuo koko kysymys, kun lähinnä kaipaa sitä ettei toinen olisi aina seksiä vailla. Kun saisi olla rauhassa, ilman syyllistämistä, uhriutumista ja painostamista.

Eri

Itselleni taas olisi ihmeellistä ja uutta jos olisi mies, joka parisuhteessa olisi aktiivisesti ja spontaanisti seksiä vailla.

Alkuajan jälkeen minä jouduin olemaan "vonkaaja" ja pakkeja saanut. Kyllä minulle seksimielessä vientiä nyt sinkkuna olisi, eli kyse ei ole siitä etten olisi viehättävä siinä mielessä. Sattunut vaan matalalibidoiset miehet entisiin pitkiin suhteisiin... Ei kiitos enää.

t. se reilut 3v sitten eronnut

Vierailija
30/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 3 vuotta erosta eikä ole todellakaan kiirettä löytää uutta.

Suhteesta seuraavaan hyppääjät on jotenkin... omituisia.

Aivan ! Mulla tuli exän kanssa ero alle vuos sit. Exä halus eron. Melko pitkä suhde oli meillä ja 3 lasta myös. 4-5kk erosta ni heti uus mies ja samalla 6 lapsen uusperhe kasassa. Onnea vaa niille. Ite en jaksa enää uusia suhteita.

M33

Juu, varsinkaan mitkään yhteenmuuttokuviot ei tulis kysymykseenkään. Parisuhde ei ole ehdoton ei, mutta mistään deittipalveluista tai muualtakaan en sitä aktiivisesti etsi.

Ensimmäinen parisuhde kesti 2v, sen jälkeen sinkkuna 2v ja mietin pitkään alanko uuteen. Aloin ja olin varattu 13 vuotta +pari lasta. Aika kovaa pitäisi kolahtaa että avoliitto nro3 tapahtuisi :D

N37

Vierailija
31/51 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole katsottuna eikä ole ollut aiemmissakaan suhteissa.

Ei meillä suhdetta ole koska mies ei halua. Kun tämä päättyy, hommaan koiran. Saan luotettavan kumppanin joka haluaa myös mun parasta eikä ilkeile koko ajan.

Vierailija
32/51 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/51 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on, vaikka mitään tällaista ei kyllä ollut suunnitelmissa. Eroa haluava puoliso ja kuvioissa myös ihailija, eivätkä edes tienneet toistensa liikkeistä.

Vierailija
34/51 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt eroaisin, niin uutta ei ole katsottuna enkä varmaan hetkeen halua ketään. Olisin jonkun aikaa itsekseni.

Vierailija
35/51 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen suhteeni jälkeen olin kaksi vuotta niin romuna, etten uskonut enää koskaan voivani kiinnostua kenestäkään. Se suhde oli kuitenkin lyhyempi (3,5 vuotta) kuin nykyinen. Nykyisessä suhteessa olemme muuttaneet yhteen ja se oli päätös, joka tehtiin loppuelämää ajatellen. Jos siis tämä suhde päättyisi, niin olisin varmaan romuna paljon pitempään kuin kaksi vuotta. On ihan todennäköistä, että en enää edes haluaisi parisuhdetta.

Vierailija
36/51 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/51 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää tässä iässä uudestaan normaalia suhdetta, tullut huomattua tässä 3v sinkkuna ollessa. Kaikki itseni ikäiset naiset haluaa vain jotain kevytsuhteita tai kevyttä tapailua.

M37

Vierailija
38/51 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole katsottuna ja tuskin kukaan huolii, sen verran hiljaista ollut naisrintamalla ja voi olla etten edes haluaisi uutta suhdetta missä saa taas pettyä, jotain panokavereita vaan.

Vierailija
39/51 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää tässä iässä uudestaan normaalia suhdetta, tullut huomattua tässä 3v sinkkuna ollessa. Kaikki itseni ikäiset naiset haluaa vain jotain kevytsuhteita tai kevyttä tapailua.

M37

Mikä on normaali?

Itse olisin valmis harkitsemaan parisuhdetta kolmen sinkkuvuoden jälkeen, vaikkei siihen mikään kiire ole enkä aktiivisesti etsi, mutta jos kaikkien mielestä normaali suhde on sellainen missä muutetaan yhteen niin sellaista ei tule tapahtumaan ainakaan seuraavaan 10 vuoteen. Itselläni on lapsia, minua ei haittaa vaikka miehelläkin olisi, mutta uusperhekuviot yhteisessä kodissa ei kiinnosta. Molemmilla omat kodit, missä toki voidaan yhdessä viettää aikaa välillä, pitää suhteen tuoreempanakin.

N37

Vierailija
40/51 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Ei ole katsottuna ja tuskin kukaan huolii, sen verran hiljaista ollut naisrintamalla ja voi olla etten edes haluaisi uutta suhdetta missä saa taas pettyä, jotain panokavereita vaan.

Mihin petyit edellisessä suhteessa?