Martina muutti jo
IG Story. Siellä kuva minusta enemmänkin hyvin tavallisen ei-hienon kerrostalon ovesta, jossa lukee vain Aitolehti... mahtaako kiristää kunnon elatukset Stefulta, voi vaan kuvitella mitä kaikkea Martina oikeasti tietää Stefun pisneksistä sun muista.
Kommentit (30)
Joo, totta näyttää olevan. Ainakin ihan tavis ovi on.
Tuskin ihan Stefun makuun.
Eikö omatkin tulot ole hyvin korkeat (vaikuttaako se mahdolliseen elatukseen)?
Vierailija kirjoitti:
muuttikohan pois hgistä
tuskin, onhan esikoinen koulussa hki
Martina tienaa itse yli 100 000 euroa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon, ettei Martina ole mikään kuukausipalkkalainen. Nyt kun mainostajat ja kaikki muutkin tulonlähteet koronan vuoksi hiljenneet, ei hällä paljon tuloja ole. Kirjakaan ei taida kaupaksi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tienasi..2018.
Hänellä on hyvät tulot ja varmasti pärjää hyvin tulevaisuudessa.
Ei menetä kun hienot talot mitä Stefulla nyt on. Pärjää kyllä omilla tuloillaan.
Olen sitä mieltä että oikeesti rakastaa Stefua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon, ettei Martina ole mikään kuukausipalkkalainen. Nyt kun mainostajat ja kaikki muutkin tulonlähteet koronan vuoksi hiljenneet, ei hällä paljon tuloja ole. Kirjakaan ei taida kaupaksi mennä.
Nytkin mainostaa paljon instassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienasi..2018.
Samoin kuin 2017. Uskon, että tulot vain nousseet viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettimyynti varmaan käy kaupaksi. Tuttukin oli tilannut jonku Martinan nettikunto-ohjelman nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin mainostaa paljon instassaan.
JA NYT SAANUT PALJON KLIKKAUKSIA...NIIN MYÖS SOFIA ! Ja sehän tietää tyttärille rahaa
Koko keissihän on niitten yhteinen diili;D
Vierailija kirjoitti:
Mistä tienaa? Niistä surkeista valmennuksistaanko? Kai poliisi on ottanut selvää ettei sielläkin ole pesty likaisia rahoja?
Ja kuka todistaa Stefun kärähtäneen ratista?
Eipä ainakaan poliisit.
On taidettu kutoa aikamoinen seitti, kun tietävät esim. Av-palstan tiedonvälitystehon
😂
Nauraa kurnuttavat matkalla pankkiin...
Mä luulen, että kuva "Maran uudesta ovesta", ei todellakaan ole hänen oma ovensa.. Olisko äitinsä ovesta napattu kuva, Mara kerää vaan huomiota ja säälipisteitä.. Tavis-ovijuttu ei nyt oikein mee läpi :D
Saa nähdä, tuleeko kostoa? Martina varmaan tietää kaikenlaista Stefun vakuutuskorvaushakemuksista yms.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kuva "Maran uudesta ovesta", ei todellakaan ole hänen oma ovensa.. Olisko äitinsä ovesta napattu kuva, Mara kerää vaan huomiota ja säälipisteitä.. Tavis-ovijuttu ei nyt oikein mee läpi :D
Ei tietysti ole Martinan ovi, hänhän asuu nyt koronan takia Hangossa, landella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tienaa? Niistä surkeista valmennuksistaanko? Kai poliisi on ottanut selvää ettei sielläkin ole pesty likaisia rahoja?
Eikö se ole tienannut keskivertoa paremmin jo vuosikaudet. Jotain vaatejuttuja, missihommia, instagram, nettivalmennukset jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tienannut keskivertoa paremmin jo vuosikaudet. Jotain vaatejuttuja, missihommia, instagram, nettivalmennukset jne...
Juu juu, mutta nyt korona on vienyt tuon tyylisiltä bisneksiltä ostajat.
muuttikohan pois hgistä