Tunnetko ketään todella isopäistä ihmistä
Kommentit (55)
Tunnen yhden. On tekniikan tohtori eli ei ihan tyhjäpäinen.
Olen nainen, ja mulla on iso pää. Aiheuttaa harmia ainoastaan hattuostoksilla. Kummallista asiassa on se, ettei pääni kuitenkaan näytä mielestäni normaalia isommalta. Luulen, että tämä johtuu suhteellisen hyvästä kallon muodosta ja kasvojen luustosta. Ei tule mitään äijä- tai neandertalilais-efektiä.
Milla ei mahtunut intissä isoinkaan norsunvittu sovulla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Hatun koko on 65+ - itse olen 160 senttinen...
M 38
Oho, oletkin todella isopäinen. Minun päänympärykseni on 57 ja mielestäni isohko naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 38
Oho, oletkin todella isopäinen. Minun päänympärykseni on 57 ja mielestäni isohko naiselle.
<55 on pieni, 56-57 normaali, 58-59 L koko, 60-60+ XL.
Meillä oli armeijassa yksi, jolla oli iso pää, 65 hatun koko. Kerran vaihtoivat komppanian pienipäisemmän kaverin kanssa. Verikauha peitti korvat kokonaan, ja alikessut epäili vttuiluksi. Hölkättiin ja naurettiin asian kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu.
En usko, että hänellä on mitenkään erityisen iso pää, se vaan vaikuttaa siltä, koska on muuten pieni. Itellä sama juttu, pään ympärys 52 cm, mikä kai on ihan normaali, mut koska olen muuten pieni, kuuppa näyttää isolle. Siis semmoinen lollipop head.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 38
Nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
jep ja aika yllättävää on, että he poikkeuksetta ovat selkeästi keskimääräistä älykkäämpiä.
Aivan! Kuten eräs tuntemani professori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 38
Nainen vai mies?
Ihan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minun ylioppilakkini kokoa oli vain kahdella koko lukiossa: minulla ja parimetrisellä miehenkorstolla. Minä olen keskivertoa paljon pitempi ja minulla on hurjan suuren pään lisäksi hyvin kookkaat rinnat ja keuhkot. Ei hullumpaa. :)
Olet siis kuin minä, paitsi että minä olen mahtipontiset 166 cm. Tässä neljänkympin kohdalla purjehdin kuin valtamerilaiva. Matroonamaisuus tuskin vähenee jatkossa. >:/
Käyttäjä33674 kirjoitti:
Jo on aihe. Mauton, typerä. Turhaa ihmiskehon halveksuntaa! Kukaan ei voi pääkallo sa koolle yhtään mitään. Poistakaa koko ketju.
Nääh, turhaa nipotusta. Olen itsekin isopäinen, mutta ei tällainen loukkaa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on iso pää, ympärys n. 60cm. Olen nainen. Haluatko kysyä jotain?
Pistän paremmaksi. Pään mpärys noin 62 cm. Olen nainen.
Hattuja ei löydy mistään. Ei oikein edes miesten osastolta.
Suurin osa suomalaisista on isopäisiä verrattuna monen muun maalaisiin, etenkin eteläeurooppalaisiin ja aasialaisiin. Jo vauvojen päiden koossa on isoja eroja.
Kallon koko korreloi aivojen koon kanssa. Isopäiset ovat semmoisia suunsoittajia, Ilkka Kylävaara, Embuske.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on isopäisiä verrattuna monen muun maalaisiin, etenkin eteläeurooppalaisiin ja aasialaisiin. Jo vauvojen päiden koossa on isoja eroja.
Aasialaisia on ehkä kookkain pää.
Eihän ole. Minua kiinnostaa vartalon osien mittasuhteet. Tämä on mielenkiintoista.