Tunnetko ketään todella isopäistä ihmistä
Kommentit (55)
Minulla on iso pää, ympärys n. 60cm. Olen nainen. Haluatko kysyä jotain?
Mun tyttären kummi! Senhän piti teettää ylioppilaslakkikin Fredriksonilla ihan erikseen :D.
Tunnen itseni melko hyvin. Päänympärys 62cm. Mitä voitin?
jep ja aika yllättävää on, että he poikkeuksetta ovat selkeästi keskimääräistä älykkäämpiä.
5, jaa, no eipä ainakaan tämä tuntemani.
Diandralla on ihan mielettömän iso pää! Katsokaa vaikka yhteiskuvia! En kylläkään tunne häntä.
Tunnen useitakin. He kaikki ovat melko vastenmielisiä ihmisiä luonteeltaan.
Minun ylioppilakkini kokoa oli vain kahdella koko lukiossa: minulla ja parimetrisellä miehenkorstolla. Minä olen keskivertoa paljon pitempi ja minulla on hurjan suuren pään lisäksi hyvin kookkaat rinnat ja keuhkot. Ei hullumpaa. :)
Lapsena naapurissa asui vesipää. Oli iso.
Tunsin nuorempana yhden sällin jolla oli aivan tajuttoman kokoinen pää, mutta se pää ei silti ollut vartaloon nähden mitenkään erottuvan suuri, sillä kyseinen tyyppi oli sellainen kaksimetrinen korsto jolla oli hartiatkin kuin ladon ovet.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena naapurissa asui vesipää. Oli iso.
Minun naapurissani ei ole koskaan asunut kuin kusipäitä.
Ei se pään koko vaan teidän todella vastenmielinen luonne.
Minä olen. Hatun koko on 65+ - itse olen 160 senttinen...
M 38
Mummo aina laukoi, kun tuli pään koosta puhetta: ”Pieni pää - vähän järkeä, iso pää - ei sitäkään.”
Tämä on syöpynyt mieleeni.
Pääni koko ilmeisesti vaihtelee. Muuten ei ole mahdollista, että saman paidan pukeminen onnistuu, mutta riisuttaessa se jää typerästi kiinni nenän alle. Sitten kuljeskelen ylävartalo paljaana nurinpäin käännetty paita kummalliseks hupuksi käännettynä möykäten oudonkuuloisella äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Mummo aina laukoi, kun tuli pään koosta puhetta: ”Pieni pää - vähän järkeä, iso pää - ei sitäkään.”
Tämä on syöpynyt mieleeni.
Noh, olemme kaikki melko pienipäistä porukkaa:)
Jo on aihe. Mauton, typerä. Turhaa ihmiskehon halveksuntaa! Kukaan ei voi pääkallo sa koolle yhtään mitään. Poistakaa koko ketju.
Mielestäni isompi pää on kuitenkin parempi, kuin pieni pää. Isopäinen voi treenata hartioita salilla, niin että pää näyttää sopusuhtaiselta vartaloon. Pienipäinen voi kasvattaa ison tukan ja pitää hattuja.
Joo, mun lapsen kaveri:) ihan siis tajuton pää, ei saisi lapselle nauraa mutta oikeasti jotain rajaa, hänen äitinsä on kampaaja ja tekee lapselle vielä ihan karseita leikkauksia on siis poika, permanentti taisi olla viimeksi, pahentaa entisestään pään kokoa.