Eivätkö ihmiset osaa ihastua ilman tinderiä?
Kommentit (31)
Haluaisko joku tutustua kunnolliseen 26 v mieheen?
Assburger kirjoitti:
Jos joutuisin jostain syystä sinkuksi, en kyllä keksi miten muuten voisin tavata naisia kuin jonkun treffipalstan kautta.
Oletko tosissasi?
Ensin pitää löytää se ihminen johon voi ihastua.
Mua ei miehet lähesty livenä niin tuolta oon saanu seuraa joskus.
Se on monella hankala käsittää, että ei esim. ujo ihminen löydä ihastusta jos ei mitään suurta ystäväjoukkoa ole tai joka ei käy isossa harrastusporukassa höntsäilemässä. Ei randomilla kaupoissa, kadulla tai lenkillä mennä kyselemään että oletpa ihana lähdetkö kahville.
Sosiaalisesti lahjakas toki näinkin voinee tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Jos joutuisin jostain syystä sinkuksi, en kyllä keksi miten muuten voisin tavata naisia kuin jonkun treffipalstan kautta.
Oletko tosissasi?
Missä sitten tapaat kiinnostavia naisia jos ei niitä kaveripiirissäkään pyöri?
Tinder on ihan hullun tehokas. Ilman baariin menoa voit skannata tuhansia kandidaatteja kotisohvalta selvinpäin.
Sopii musta paremmin seksiseuran etsimiseen, mutta on siellä parejakin syntynyt tuttavapiirissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Minulla sama, tinder ainut missä pystyy jonkun tapaamaan. Vaikea se on kyllä sieltäkin, mutta paljon parempi sekin kuin livenä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Olen.
Eihän tässä elämässä tapaa ihmisiä muutenkaan tai ei ainakaan kumppaniehdokkaita.
En ole tyyppiä, joka tekee tuttavuutta lenkkipolulla tai ruokakaupassa.
Aika harva varmaanlaan on.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Missä itse sitten oikein tapaat uusia ehdokkaita ylenmääräisesti?
Kyllä nainen tapaa ja saa ehdotuksia muuallakin kuin tinderissä. Miehille varmaan vaikeampaa mutta naisille suht helppoa. Tämä korona-aika tietenkin poislukien.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisko joku tutustua kunnolliseen 26 v mieheen?
joo toki
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen tapaa ja saa ehdotuksia muuallakin kuin tinderissä. Miehille varmaan vaikeampaa mutta naisille suht helppoa. Tämä korona-aika tietenkin poislukien.
En minä ainakaan saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Minulla sama, tinder ainut missä pystyy jonkun tapaamaan. Vaikea se on kyllä sieltäkin, mutta paljon parempi sekin kuin livenä.
M37
Siis mitä? Eikö helpompaa olisi tavata ex-tempore kuin sovittuna aikana. Voisi kuvitella näin.
mies52v
Olen käynyt muutamilla tindertreffeillä, vain yhden kanssa suudeltiin, mutta sen jälkeen en ole vaivautunut näkemään kyseistä jätkää.
Yksi kysyi olenko edes kiinnostunut miehistä. Eipä tuohon muuta viitsinyt vastata kuin "en ole kunhan kulutan aikaani"
Ehdottomasti tutustun ja ihastun livenäkin, mut mulle Tinder oli päinvastaista kuin useimmille, auttoi keskittymään muihin asioihin kuin seksuaaliseen kemiaan. Baarissa yms tavatessa paino on tosi vahvasti fyysisellä, sen sijaan tinderissä pystyi valikoimaan profiilitekstin ja jutustelun perusteella. Itselleni teki tosi hyvää miettiä ensin henkistä yhteyttä (ja ei, en väitä etteikö ulkonäölläkin olisi ollut aivan ekaan svaippiin merkitystä).
Oon myös monilta kuullut, et nykyään on vaikea tutustua muuten kuin appeissa, mene ja tiedä.
Helppoahan se ihastuminen on, mutta kontaktin ottaminen vaikeampaa
No, vaikealta se tinderissäkin vaikuttaa. Uskon että sen tyyppisten palvelujen käyttäminen on suuressa osassa tapauksia jossa ei solmita parisuhteita lainkaan, tai hankita sen takia jälkikasvua.
Syntyvyyden lasku ei koske ainoastaan parisuhteissa olevia, vaan myös heitä jotka eivät pariudu lainkaan.
Itse en tapaa arjessa uusia ihmisiä.
Käyn töissä (konttorityö, 5 vuotta samat työntekijät), kotimatkalla salilla (olen yrittänyt hieman avata juttua jokuseen otteeseen vuosien varrella, mutta siitä saa vain pahaa silmää ja välttelyä jatkossa, vaikka kuinka viattomasti käyttäytyisi).
Kaverit joita tapaan ovat sinkkuja tai suhteessa. Niidenkään kautta ei kovasti sinkkunaisia tapaa.
En käy kapakoissa, harrastuksiin kuuluu juurikin salilla käynti lenkkeily ja kotona puuhastelu.
Eipä arjessa tai pyhässä siis tapaa uusia ihmisiä säännöllisesti, monesti ei pitkiin aikoihin.
Mistähän niitä mahdollisia seurustelukumppaneita löytyisi ilman appseja?