Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin - en olisi uskonut miten ihanaa ja hyvää elämä voi olla 26 v. kauniina lapsettomana sinkkuna

Vierailija
13.04.2020 |

Kartoin eropäätöstä pitkään kuin ruttoa, sillä pelkäsin yksinjäämistä. Kuinka väärässä olin. Miesten yhteydenottoja riittää. Toinen toistaan parempia. Olo on kuin kuningattarella. Miehet suorastaan palvovat lapsetonta ja hoikkaa, kaunista naista. :D

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se on Maralla..

Vierailija
2/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koet saavasi näistä provoista? Yrittäisit edes kovemmin, vai eikö kauneuden lisäksi ole siunattu älykkyydellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut tällä palstalla että paras ikä olla sinkku on vuodet 25-30. Nainen on silloin kauneimmillaan ja yleensä myös nuoruuden epävarmuus karissut pois. Nauti, ap.

Vierailija
4/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. On ihanaa kun on nuori, kaunis ja lapseton ja saa tehdä mitä haluaa eikä ole lapsia jaloissa pyörimässä. Treffeillekin pääsee aina kun haluaa. Miksi kukaan haluaisi luopua tällaisesta elämästä?

Vierailija
5/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä koet saavasi näistä provoista? Yrittäisit edes kovemmin, vai eikö kauneuden lisäksi ole siunattu älykkyydellä?

Miksi se otetaan heti provona jos nainen ilmoittaa onnellisesta oivalluksestaan?

ap

Vierailija
6/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava hyvä provo syntyy yhdistämällä hopeakettu tähän aiheeseen. Jos haluat liekin keskustelun eteen niin muista mainita myös kilt.timies ;)

Vierailija
7/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun iässä on vielä naisten markkinat. Valitse viisaasti miehesi.

T. Nuorena minäkin olin hoikka ja kaunis. Nyt 62 , vanha, lihava ja huonossa liitossa.

Vierailija
8/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava hyvä provo syntyy yhdistämällä hopeakettu tähän aiheeseen. Jos haluat liekin keskustelun eteen niin muista mainita myös kilt.timies ;)

Edelleenkään minulla ei ole tarvetta provoilla.

ap

Vierailija
9/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulilaudalla naisen parhaaksi iäksi sanotaan 16-25.

Vierailija
10/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin 26-vuotias sinkku on kuin kuningatar, jos on kaunis. Lapsista ei pidä edes puhua, ihan tietyntyyppiset ihmiset niitä hankkivat noin aikaisin, et varmaan halua tulla yhdistetyksi siihen kategoriaan.

Vierailija
11/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään minulla ei ole tarvetta provoilla.

ap

Eli olet aiemminkin ollut ap jota epäillään tästä?

Vierailija
12/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollappa 26 ja sinkku

Vierailija
13/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. On ihanaa kun on nuori, kaunis ja lapseton ja saa tehdä mitä haluaa eikä ole lapsia jaloissa pyörimässä. Treffeillekin pääsee aina kun haluaa. Miksi kukaan haluaisi luopua tällaisesta elämästä?

Niinpä. Lapsettomana saa nukkua joka yö ruhtinaalliset kauneusunet. Voi käyttää kaikki rahat itseensä ja omaan hyvinvointiin. <3

ap

Vierailija
14/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni otti eron miehestään. Halusi elää vapaata elämää ja tavata kaikkia ja seikkailla eroottisilla laineilla. Ystävä ei  ole saanut edes pikapanoa, kun hänen ex-mies saa naisia ja on sanonut ettei olisi ikinä uskonut kelpaavan kelleekkää muulle. Itse ottaisin hänet heti. Hän ei vaan tunnu ymmärtävän kuinka hottis mies on. Ystäväni meni itkemään jos palaisivat yhteen, mutta mies sanoi ei kyllä onnistu. Eikä ihme, koska saa sitä mit' haluaa. Eikä tarvitse valita.

Vierailija
15/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias kaunis nainen on toiselle naiselle susi. Uhka.

Vierailija
16/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina sanonut tällä palstalla että paras ikä olla sinkku on vuodet 25-30. Nainen on silloin kauneimmillaan ja yleensä myös nuoruuden epävarmuus karissut pois. Nauti, ap.

Lisään: Mikään ei ole niin kaunista kuin itsevarma nainen.

Vierailija
17/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se otetaan heti provona jos nainen ilmoittaa onnellisesta oivalluksestaan?

ap

Koska sinun tarkoitus on provosoida :D älä muuta väitä.

Vierailija
18/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin. En halunnu miehiä yms. Viihdyn nii hyvin yksin. IHmiset kommentoi jatkuvasti "hei, elät elämäs parastaa aikaa, tee sitä ja tätä " koko ajan painostusta, ja tien mitä tein. Opiskelin 2 ammattia, toisen ulkomailla, treenasin, hengistyin... kasvoin ihmisenä, kävin terapian, etsin omaa juttua ja löysin,...

ainoo etten kiinnostunu tinderistä, en kiinnostunu irtosuhteista enk dokaamisesta. Varmaa siks mulle sanotaan että "elä elä pliis"

Aina jtn valitettavaa. :D nyt oon vähän pyöreä koska ei oo ollu paineita ulkonäöstä, onnistuukohan enää edes olla nätti??????? en tiedä ja, onko väliäkään?? tuskin.

Vierailija
19/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulilaudalla naisen parhaaksi iäksi sanotaan 16-25.

Siellä kukoistaakin naisviha koska suurin osa on elänyt ilman naista koko elämänsä ja jäänyt teinitasolle haaveilemaan nuorista teinitytöistä.

Vierailija
20/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26-vuotias kaunis nainen on toiselle naiselle susi. Uhka.

Tottakai on! Yleensä avioliitostaan karkaavat miehet lähtevät nättien lapsettomien naisten matkaan petyttyään perhe-elämään.