Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies säilyttää exän tavaroita, huolehtii että exän pitää saada rahaa

Vierailija
13.04.2020 |

Esim leikkimökistä jonka he ovat yhdessä hakeneet jostain. Niin jos maksan hänen exälle nii sitte saan sen mun lapsille. Niin siis mitä ihmettä? pitääkö mun maksaa exälle siitäkin että saan olla miehen asunnossa? Koska ex on saattanut yhdessä miehen kanssa sinne jotain hankkia.

Ex lähti itse lätkii..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis leikkimökki on yhdessä haettu, mutta ilmeisesti ollut ilmainen. Ja mies tehnyt purku/siirtotyön. Ja mun pitäisi maksaa hänen exälle.

Mitähän asiasta pitäisi ajatella

Vierailija
2/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä maksa mistään ellet ole tehnyt päätöstä asua siellä (puolet vastikkeesta) tai ota vastaan leikkimökkiä. Mies antaa tavarat exälle kokonaan. Ehkä saat oman asunnon tai miehen kanssa muualta yhteisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lätkimään tuosta suhteesta. Miehesi käytös ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
4/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja heillä ei ole yhteistä lasta, eli mitään velvotteita ei ole.

Vierailija
5/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavat ohjeet, nyt on pulloharja perseessä.

Vierailija
6/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsesi ei saa leikkiä leikkimökissä ilman, että ostat sen itsellesi vai pitäisikö siitä maksaa ”vuokraa”?

Vierailija
7/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta ota mitään selvää.

Haluatko siis viedä miehen pihalla olevan leikkimökin omaan kotiisi?

Vierailija
8/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miehellä on oma omakotitalo (maksaa ja on maksanut lainaa yksin), mulla on omakotitalo vuokralla, ei siis asuta yhdessä vielä virallisesti. Minä katselin minun lapselleni leikkimökkiä , johon mies totesi että hänellä on leikkimökki, mutta koska se on exän kanssa yhdessä hankittu, pitäisi exälle siitä jotain maksaa (yhteisiä lapsia heillä ei siis ole) , eikä mökki ole mitään maksanut, mies tehnyt purku ja siirtotyöt kun ovat mökin hankkineet ja nyt mies huolehtii että mun pitäisi maksaa hänen exälle siitä jotain. Ilmeisesti 150€.. kun kuulemma myydessä siitä saa 300€..

Ja minä olen täysin hämmästynyt tästä.. heivatkoon mökin exälleen sitten ja exä voi sen sitten myydä.

Vierailija
9/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano heippa

Vierailija
10/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas epäselvää. Ainoa mikä tuli selväksi on se, että tommosesta suhdeviritelmästä hankkiudutaan eroon heti eikä vasta viidestoista päivä.

Vierailija
11/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän se mikään exän mökki ole jos se ei siitä ole mitään maksanut, edes siirto töitä tehnyt eikä sijaitse edes sen tontilla. Ihme kusettamista.

Vierailija
12/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se mies on edelleen yhdessä "exän" kanssa, ja he käyttävät AP:ta hyväkseen.

Vierailija
13/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisit 150€ mökistä, mistä ei itse ole maksettu senttiäkään?

Miten miehesi tuon perustelee?

Vierailija
14/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä miten, musta tuntuu että ei mies ole irrottanut exästään. minä kun miehelle laitoin viestin että ei se mun mielestä voi mennä näin että hän ajattelee exän parasta ja pyysin miettimään vähän miltä tämä minusta tuntuu.. niin ilmeisesti mies suuttui.. on nyt pommittanut 20viestii.. pitäisi vissiin lukea ne.

Vierailija kirjoitti:

Maksaisit 150€ mökistä, mistä ei itse ole maksettu senttiäkään?

Miten miehesi tuon perustelee?

Vierailija
15/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se mies on edelleen yhdessä "exän" kanssa, ja he käyttävät AP:ta hyväkseen.

Siltä kuulostaa. Tiedän jopa tosielämästä tämäntyyppisen tapauksen. Törkeitä kiusaajia tuollaiset.

Vierailija
16/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lapsellesi leikkimökki.

Tai tee itse.

150 € on halpa hinta, jos on hyväkuntoinen ja tarkoitukseen sopiva (kyllin iso).

Vierailija
17/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selvisi että mies on luvannut exälle että , mies myy niitä isompia tavaroita pikkuhiljaa ja tilittää exälleen niistä puolet.

Anteeksi mutta mitä helvettiä mä just luin?

Vierailija
18/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se raha ole ongelma, vaan se että mies huolehtii exästään.. vaikka exä ei juuri mitään mökin eteen ole tehnyt.

Mä kyllä ostan mökkiin puutavarat ja teen itte.

Vierailija kirjoitti:

Osta lapsellesi leikkimökki.

Tai tee itse.

150 € on halpa hinta, jos on hyväkuntoinen ja tarkoitukseen sopiva (kyllin iso).

Vierailija
19/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin ettei sillä mitään merkitystä ole vaikka se tavara olisi ilmaiseksi saatu. Eikä mitenkään ihme että jos se leikkimökki on ilmaiseksi saatu, niin se tavallaan kuuluu ex-eukolle jollei miehellä edes ole lapsia.

Se on sitten eri juttu että miksi mies haluaa puolet siitä hinnasta sinulta, kun voisi vaan puolet maksaa exälle, jompi kumpi teistä? Ehkä hän ei ole niin varma sinusta.

Vierailija
20/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksat,tee kirjallinen sopimus,että saat rahat korkojen kera takaisin, jos suhteenne kusee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan