Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta, mitä olet sanonut lapsellesi?

Vierailija
13.04.2020 |

Luin tuota ketjua, missä moni kertoo, että isä on huoritellut lastaan, ja äiti sanonut ettei lapsesta koskaan tule mitään.

Pääseehän näitä itse kultakin. Mikä on pahinta, mitä olet omalle lapselle sanonut? Itse olen sanonut noita h-juttuja pikaistuksissa jos kiehahtaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään tuollaista, olen saanut pidätettyä sanomishaluni vihaisenakin koska tiedän omasta kokemuksesta että lapsi muistaa sen lopun elämänsä. Enkä voi kuvitella että tulisi tilanne jossa huorittelisin omaa lastani.

Vierailija
2/5 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin lähettää ne aaseiksi Namibiaan. Lapsista se olisi ollut vaan hauskaa mutta oli ne sentään hetken riitelemättä kun pohtivat, millasta on aasin elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin se, että jos minun sääntöjä ei tottele niin sitten pitää muuttaa isälleen. En todellakaan halua heidän muuttavan eivätkä hekään, kun eivät edes käy isällään.

Vierailija
4/5 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uhannut soittaa Joulupukille

Vierailija
5/5 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule oikeastaan mitään mieleen paitsi nyt hiljattain tapahtunut. Lapsi 7v perseili tylsyyksissään puhelimensa kanssa niin että oli kuvannut parvekkeella naapuria salaa. Kun jäi kiinni niin huusin että onko sinulla aivoja päässä ollenkaan ja takavarikoin puhelimen. Eipä tuo tuosta näyttänyt traumatisoituneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä