43v nainen kumoaa naisiin liittyviä myyttejä
Millaisia oletuksia sinulla naisiin liittyen on joihin haluat vastauksia?
Kommentit (45)
Naiset äänestää enemmän vihreitä kuin persuja. Kyllä. En tiedä onko se hyvä asia. Tytöt ovat parempia koulussa kun ovat ahkeria ja fiksuja. Tytöt ovat parempia koska koulujärjestelmä suosii tyttöjä. Pojat ovat vilkkaampia ja oppivat tekemällä. Fiksumpia ja ahkerampia he eivät ole, tytöt siis. Kypsyvät vain eri tahtiin, nopeammin kuin pojat.
Jos palstalla keskustelee miehet, valitetaan että heillä puhe kääntyy aina himoihin. Kovasti näyttää kääntyvän naistenkin kesken. Siitä puhe mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"nainen ei voi nauttia anaaliseksistä"
Tämä on ensimmäinen myytti jonka voitte kumota.
Tämä kyllä kuuluisi varmaan tuonne seksi -osastolle, mutta minä voin kumota tämän nelikymppisenä miehenä. Kymmenisen vuotta sitten, kun olin sinkkuna ja tapailin naisia, ehkä kymmentä parin vuoden aikana. Tietysti jossain vaiheessa kyselin ja ehdotin että kiinnostaisiko kakkonen. Yleensä suuttuivat tai jopa järkyttyivät tai sitten vaan kertoivat etteivät tykkää. Poikkeus kuitenkin vahvisti säännön. Yksi tapailemani nainen sanoi ettei kukaan ole koskaan ehdottanut ja voidaan kokeilla. Ensimmäisen kerran jälkeen sanoi että eihän tuo nyt kovin erikoiselta tuntunut, mutta seuraavalla kerralla kun oli ns. normaalia seksiä niin hän itse ehdotti että laittaisinkin kakkoseen. Kolmannella kerralla sitten pyysi jo suoraan että vain kakkoseen. Lopulta näin senkin että hän sai orgasmin pelkästään siitä. Häntä en unohda kyllä koskaan.
Kiitos viestistä. Olen tuo jolle vastasit ja mullakin on yksi kokemus itseäni vanhemmasta naisesta joka nimenomaan pyysi että laitan kakkoseen ja nautti siitä saaden isoja orgasmeja ilman mitään muuta koskettelua. Eli kyllä jotkut pystyy siitä nauttimaan, ne on vain valitettavan harvassa, jäävät kyllä mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen halukkaimmillaan 40v.
Ei mitään pohjaa. Joku täällä palstalla pari päivää sitten kirjoitti tästä totuuden. Nainen on halukkaimillaan 23-27v ja aina uuden suhteen ensimmäisenä vuotena. Nuorena on tukena hormonit ja uutuuden viehätys. 40v kaikki on jo koettu ja nähty, ei myöskään hormonit tue asiaa. Nuoret naiset ovat epävarmoja itsestään ja tämä voi laskea halukkuutta nuorena ja parantaa plus 40v. Mutta yli 20v, siellä nainen on halukkaimillaan.
Jippii! Olen uniikki lumihiutale. Minulla halut lisääntyneet 40+ iästä lähtien.
Miksette ole sosiaalisessa eristyksessä??!