Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis vieläkö joku lukee jotain pölyistä ja homeista kirjaa?

Vierailija
13.04.2020 |

Äänikirjat sitä varten että sitä voi kuunnella ja se on paljon helpompaa kuin lukeminen sillä voit samaan aikaan tehdä paljon muutakin kuten vaikka käydä juoksemadsa. Äänikirja on sitäpaitsi uutenkin miljardeja kertoja parempi kuin joku paoerinen nide joten ihmettelen miksi joju valitsee silti moisen roskan äänikirjan sijaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi sinunkin vaan lukea tekstiä niin pysyisi tuo kirjoitustaito edes siedettävänä.

Vierailija
2/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutuuskirjoihin  lisätäänkin home jo heti painossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä, "miksi joku tekee jotain sellaista, jota en itse tee" -aloituksia. Hoh hoijjaa. Kuinka yksinkertaisia te oikein olette? Ei hyvä tavaton sentään. Ei kai vanhempasi vain olleet lähisukulaisia?

Vierailija
4/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Vierailija
5/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti luen kirjoja, höh.

Ap:n kaltaiset persenaamat eivät siihen vaikuta yhtään.

Vierailija
6/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin. Itse en jostain syystä kestä äänikirjoja, enkä osaa keskittyä niihin. Rakastan kuitenkin niitä "pölyisiä ja homeisia" kirjoja. Tarinasta saa niin paljon enemmän irti, kun siihen keskittyy ja lukee omaan tahtiinsa, ja oma mielikuvitus hoitaa loput.

Paperisesta niteestä ei myöskään koskaan lopu akku ja ne toimivat, vaikka ei olisi nettiä. Pidän ikivanhat niteeni, kiitos vain. Mun Tuntematon sotilas tai Sinuhe egyptiläinen on aina loistavaa luettavaa ja taidetta, eikä mitään taustamelua, kun teen jotain muuta.

Vierailija
7/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi palstailla AV:lla kirjaa lukiessa!

Vierailija
8/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloittaja on erehtynyt siis sekottaa sanat. Ei ne kirjat ole pölyssä ja homeessa vaan mun arse. Kyllä sielläkin jotain lukee. Muistaakseni tuoreet ohjeet pyramidien rakentamisesta.

Vierailija
9/9 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyt voi kirjoista pyyhkiä mutta se vanhojen kirjojen tuoksu on ihana ja ne tuoksuu ihan vanhoilta linnoilta