Kaunein blondi jonka tiedät? (saa peukuttaa)
Kuka on mielestäsi kaunein blondi? :)
saa laittaa myös linkkiä ja peukuttaa muiden ehdotuksia. Muunlainen peukutus tapahtukoon yksityisesti
Kommentit (215)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Catherine Deneuve nuorena. Todella herkän romanttinen ja eteerinen.
Samoin kuin Virna Lisi nuorena blondina. 60-luku oli klassisten kauniiden naisten kulta-aikaa
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumley nuorena, erityisesti Safiirin ja Teräksen aikaan
"All irregularities will be handled by the forces controlling each dimension. Transuranic heavy elements may not be used where there is life. Medium atomic weights are available: Gold, Lead, Copper, Jet, Diamond, Radium, Sapphire, Silver and Steel. Patsy and Edina have been assigned"
Margot Robbie
(Ihme ettei kukaan ole häntä maininnut)
💘
Vierailija kirjoitti:
Scarlett Johansson
Hän on jotenkin todella seksikäs ja persoonallisen kaunis. Hetero olen.
Elena Korikova
https://images.app.goo.gl/LU3k5Jyw5yNEK49i7
Kun olin 15v halusin näyttää häneltä. Mieluusti haluaisin vieläkin.
Ai sitä blondia saa peukuttaa? Olen täällä jo peukut valmiina pystyssä suurta onkaloseikkailua varten.
Doctor whossa Rose Tyler, vaikka onkin hieman pyöreä, ruikuttava, itkevä ja koko ajan Tohtorissa roikkuva, ajattelee sitä 24/7 ja mikään muu ei merkkaa mitään, samalla tavalla kuin bella edwardista että mikään muu kuin edward ei merkitse mitään
Silti todella kaunis
En tiedä nimeä tai hänestä mitään muutakaan, mutta näin jo vuosia sitten aivan mielettömän kauniin blondin nuoren naisen. Normaaliarjessa ja ihan Suomessa. Pitkä, hoikka, tiimalasivartaloinen ja selkään asti ulottuvat kauniit, kiiltävät vaaleat hiukset. Myös todella kauniit kasvot, silmät ja hymy. Sellainen kiltin naapurintyttömäisen naisen katse oli hänellä.
Kaunein näkemäni blondi koskaan. Kauniimpi, kuin mitkään missit, mallit tai julkkiset. Todelliset kaunottaret löytyy minun mielestäni naisista muutenkin kaikkien näiden julkkisten ulkopuolelta.
Daria Klishina, venäläinen pituushyppääjä
Eheiii nyt pysty peukuttelemaan blondeja edes virtuaalisesti kun ei edes pääse instagramiin kirjautumatta tarkastamaan ovatko rupsahtaneet. Tummempihiuksiset ladyt sentään pääsee tutkimaan peppua myöden
Laura Vandervoort