Mies joka hokee samoja lauseita!
Tutustuin mieheen joka kovin ihailee minua. Olen yrittänyt tutustua tyyppiin syvemmin, jutellen laajemmin ja erilaisia asioita. Hän ei anna itsestään paljoa, hokee kahta lausetta toista kuukautta viesteissään minulle. Emme ole voineet kasvokkain vielä tavata Olet niin kaunis että ihmettelen. Ja toinen, olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen minuun. Kun joka päivä saan nämä kaksi lausetta eteeni viestissä, tuntuu se copypastelta. Ihastus ja kiinnostus kadonnut kokonaan, tilalle astunut ärtymys siis allekirjoittaneelle. Miten sinä reagoisit?
Kommentit (36)
"...että ihmettelen." Mitä se ihmettelee? Omituista hokea aina samaa, pitäisin aika erikoisena. Saatko vastakaikua syvällisiin keskustelunaloituksiin?
Rahkapetrin aivot ei enempään pysty. En tapaisi, ihan sama mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen, että kun deittisivustoilla on naisten profiileja, jossa ei ole kuvaa eikä mitään tekstiä niin mistä siinä pitäisi kiinnostua? Siitäkö vain, että on nainen? Ja omistaa pillun?
Ihan sama asia kuin miesten kuvattomat ja tekstittömät profiilit - ei haeta seuraa, tehdään profiili että päästään tyydyttämään uteliaisuus ja katsomaan mitä deittisivustolla on.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas meni tälle linjalle aloitukseni. Haluan tietää kannattako jatkaa miehen kanssa viestittelyä? Onko hän kipsissä niinkuin yksi viittasi? Millä hänet saa juttelemaan muutakin kuin toistamaan näitä kahta lausetta. Ollaan kuitenkin nelikymppisiä molemmat. Itse tykkään jutella laajasti päivän polttavista asioista. Vai onko alueelliset erot kyseessä? Hanko vs Tampere. AP.
Jotain outoa kaverissa on. Jos tosiaan toistelee noita hokemia viesteissään, niin ainakin se kertoo jotain siitä, että miehen sosiaaliset taidot ja kyvyt on rajoittuneita. Itse kerroit pitäväsi keskusteluista, joissa aiheena esim. ajankohtaiset asiat. Tulee mieleen, että et välttämättä saa keskustelukumppania tästä tyypistä. En jatkaisi tällaisen miehen kanssa, koska vaikuttaa olevan ihan toisesta maailmasta. Jonkinlainen yhteinen arvopohja ja kiinnostuksen kohteet on oltava, jotta suhteella olisi jatkumisen ja onnistumisen edellytykset. Tässä en niitä näe, vaikutatte liian erilaisilta toisillenne.
Kokeile hokea samaa fraasia takasin! Kiva kun sanot noin! Jatka loputtoman kauan, katso lopettaako itse vai kyin käy. Tuu kertoo kuin kävi!
Keskustelet ilmeisesti botin kanssa. Botti on tietokoneohjelma, joka suorittaa tiettyjä tehtäviä määriteltyjen ohjeiden mukaan itsenäisesti, ts. ilman ihmisen myötävaikutusta.
Ajattelee sen imartelevan sinua. Tehnyt sellaisen "oman jutun".
Vaistosi kertoo, että jotain on pielessä ja sinua ärsyttää miehen viestittely - lopettaisin tai ainakin ottaisin etäisyyttä. Ei tuo ole normaalia käytöstä keneltäkään ja voi olla bottikin.
Vastaat vaan, että sinäkin olet niin kaunis, että ihmettelen.
Minäkin olen vtun kaunis pimeässä. Pidän yleensä päivälläkin silmälappuja koska peilikuva.
Vähän oudolta kuulostaa. Ei kai kukaan noin kipsissä voi olla ja vielä chatissa tai vastaavassa...
"Minä ihmettelen puolestani, että miksi käytät samoja lauseita joka viestissä!"
Joko sosiaalisesti rajoittunut t. kielellisesti. Ei edes oikea? Ulkomainen "prinssi"
Ei kannata jatkaa. Ei mun kohdalla ainakaan lisääntyneet puheet kun nälvintä lauseet tuli uuteen levyyn ei puhu ei pussaa.
Hyi, ei kyllä minuakaan sytyttäisi. Minulla oli myös hokijaeksä, hänen lauseensa olivat "en koskaan laita sinua itkemään" ja "olen mukava mies". Eipä olisi kumpikaan voinut olla enempää valetta.
Tuolla kokemuksella välttelen nyt kaikkia hokijamiehiä, suosittelen samaa.
Kuu kausi onaniniaa. Sitte peppua.