Naiset, mitä mieltä miesfeministeistä?
Törmäsin tässä äskettäin jonkun tyypin, olikohan joku toimittaja tai jotain, twitter-tiliin jossa oli kiinnitettynä twiittinä joku "uskon monarkiaan koska kaikki naiset on kuningattaria". Sillä oli kymmeniä tuhansia tykkäyksiä. Minulle tuli miehenä limainen olo siitä. Onko tuollainen naisten mielestä jotenkin ihqua?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen päälleliimattu "kattokaa mua" -tyyppinen somefeminismi ei ole oikeaa feminismiä. Menee samaan sarjaan henkkamaukan kolmansien maiden hikipajoissa tehtyjen "Feminist" ja "Girl PWR" -paitojen kanssa.
Mutta muuten ihka aidot feministimiehet sytyttää. Siis sellaiset jotka ymmärtävät naisen olevan myös arvokas ja tunteva ihminen, eikä mikään kotitalous- ja seksirobotti. Mies joka jakaa vastuun kodista ja lapsista, ja antaa tilaa naisen omille mielipiteille.
Ei siihen mitään feminismiä tarvita ettei pidä naista kotitalous- ja seksirobottina.
Aidot feministiset miehet ovat kuumimpia miehiä. Sellaiset ovat harvassa.
Ap, etkö itse sitten kannata feminismiä?
Vierailija kirjoitti:
Aidot feministiset miehet ovat kuumimpia miehiä. Sellaiset ovat harvassa.
Ap, etkö itse sitten kannata feminismiä?
En tarvitse mitään ismejä kertomaan itsestäänselvyyksiä kuten hauki on kala tai nainen on ihminen.
Ehkä vika on minussa, mutta vaikuttaa, että moni näistä on narsisteja. Käytännön elämässä kunnioitus naisia kohtaan näkyy muissa asioissa kuin julistautumisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen päälleliimattu "kattokaa mua" -tyyppinen somefeminismi ei ole oikeaa feminismiä. Menee samaan sarjaan henkkamaukan kolmansien maiden hikipajoissa tehtyjen "Feminist" ja "Girl PWR" -paitojen kanssa.
Mutta muuten ihka aidot feministimiehet sytyttää. Siis sellaiset jotka ymmärtävät naisen olevan myös arvokas ja tunteva ihminen, eikä mikään kotitalous- ja seksirobotti. Mies joka jakaa vastuun kodista ja lapsista, ja antaa tilaa naisen omille mielipiteille.
Ei siihen mitään feminismiä tarvita ettei pidä naista kotitalous- ja seksirobottina.
No juuri näin, ei siihen tarvita muuta kuin maalaisjärkeä. Jokainen itsensä feministiksi tunnustautuva mies on joko idiootti tai sitten jokin susi lampaan vaatteissa.
Ulkokultaista oman kuvan kiillottamista.
Ne luulee saavansa toosaa näiltä SJW:ltä, mutta eihän se niin mene.
Minusta tuo oli ihan hauska heitto, tarvitseeko siitä sen enempää ajatella.
Joku yksittäinen #sitäsuntätä nyt ei kerro vielä varsinaisista arvoista kauheasti.
Pitäisin esim. poikaystävääni feminismin kannattajana, koska olen kuullut hänen puolustavan feministejä ystävilleen ja puhuvan naisten oikeuksien puolesta. Ja se on minusta ihanaa ja yksi syy lisää rakastaa häntä. Olen ylpeydellä miesfeministin tyttöystävä, enkä tyytyisi vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo oli ihan hauska heitto, tarvitseeko siitä sen enempää ajatella.
Joku yksittäinen #sitäsuntätä nyt ei kerro vielä varsinaisista arvoista kauheasti.
Pitäisin esim. poikaystävääni feminismin kannattajana, koska olen kuullut hänen puolustavan feministejä ystävilleen ja puhuvan naisten oikeuksien puolesta. Ja se on minusta ihanaa ja yksi syy lisää rakastaa häntä. Olen ylpeydellä miesfeministin tyttöystävä, enkä tyytyisi vähempään.
Eli sinuun toimii tuollaiset limaiset iskulauseet. "Oi, oot prinsessa, palvon sua..."
Sinitukkaiset naiset tykkää. Muut normaalit ei.
Feminismi on itsestäänselvyys miltei kaikille miehille(kin), vaikka harva kokee tarpeelliseksi julistaa olevansa feministi, kenties koska kyseisen käsitteen määrittelyssä on hieman eri tavoin painottuvia variaatioita.
Tuollainen lausahdus, vaikka ihan hauska onkin, vaikuttaa vähän "tykkäysonkimiselta" ja ylipäätään en usko, että vetoaa kovin moniin tasa-arvoisesti/feministisesti ajatteleviin naisiin. Feministi(kin) haluaa tasa-arvoa, eikä naisten nostamista jalustalle, johon kyseinen lausahdus viittaa.