Mitä tehdä kun vaimo ei suostu ottamaan silikonirintoja vaikka ne maksaisin?
Ongelma otsikossa. Tietenkin vaimoni on kaunis sellaisenaan eikä tämä toive ole mitenkään elintärkeä. Olemme kuitenkin monesti keskustelleet siitä että silikonirinnat olisivat minulle tosi tärkeät. Vastaavasti voisin tietenkin esim. pukeutua tietyllä tavalla vaimon mielipiteen mukaisesti. mielestäni parisuhteessa on hyvä tehdä joitain kompromisseja mitä mieltä olette tästä?
Asialisia vastauksia kiitos.
Kommentit (89)
Jännää, että ensin seurustelitte pitkän aikaa ja sitten menitte naimisiin ja vasta sitten tajusit, että naisesi rinnat eivät sellaisinaan riitäkään.
Mun muutaman vuoden takainen exä olis kans maksanut silarit mulle, mutta olis pitänyt kuulemma lähteä Tallinnaan ottamaan, kun olis tullut halvemmaksi. Onneks en rakkauden huumassani suostunut moiseen ehdotukseen.
Isot rinnat on perseestä. Hiostavat, aiheuttavat niskakipuja, hölskyvät. Tekevät riippuvaisiksi rintaliiveistä.
Onni on pienet rinnat, voi kulkea pikku topeissa, vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki ei kiireettömät leikkaukset on peruttu.
Vaikka provohan tämä...
Valitettavasti vaan myös psykiatrinen avohoitokin tuntuu toimivan korkeintaan puoliteholla. Ainakin, jos jotain voi näiden älyttömien provojen määrästä ja laadusta päätellä. :/
Vierailija kirjoitti:
ap: Älkää nyt kaikki tuomitko kyllä mä oikeesti välitän mun vaimosta. Mutta ehkä mun pitää nyt antaa tän asian sitten olla. en mä tiennyt että tää on niin iso juttu kun tosi monella nykyään on silikonit.
Älä puhu paskaa. En tiedä ketään tavallista pulliaista, jolla olisi silikonit. Silikonit ovat terveydelle vaaralliset. Niissä on elimistölle vieraita aineita. Ne voivat puhjeta. Leikkauksessa on riskejä. Voi saada pahan sairaalabakteerin jne. Lisäksi silikoneja pitää vaihtaa. Eivät ne kestä ikuisuuksia eli kyseessä on leikkauskierre ja kovat terveydelliset riskit. Ja sä väität rakastavasi vaimoasi? Et rakasta muuta kuin sitä pientä pippeliäsi!
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat on perseestä. Hiostavat, aiheuttavat niskakipuja, hölskyvät. Tekevät riippuvaisiksi rintaliiveistä.
Nyt en kyllä tiedä mistä Picasson teoksesta olet biologian oppisi ammentanut, omat isot rintani ovat toisella puolella ja ylempänä kuin perse..
Mutta siis tykkään isoista rinnoistani eikä ne aiheuta mitään hartiavaivoja. Tykkään niistä nimenomaan luomuna, silikoneja en suostuisi ottamaan
Tässä on ratkaisu. Vaimo ottaa silikonirinnat ja sinä silikonipallit. Kumpikin saa päättää toisen silarien koon. Näin. Luulitko tosiaan että jokin rättien vaihto on sama asia kuin kehon sisään otettavat potentiaalisesti vaaralliset vierasesineet?
tatu piste kaskela at sanoma piste com => ilmoitus yppdn laiminlyömisestä. On taas aivan liian väsynyttä ul.il.autasettia.
Mainostajat kiittävät, kun kuulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap: Älkää nyt kaikki tuomitko kyllä mä oikeesti välitän mun vaimosta. Mutta ehkä mun pitää nyt antaa tän asian sitten olla. en mä tiennyt että tää on niin iso juttu kun tosi monella nykyään on silikonit.
Älä puhu paskaa. En tiedä ketään tavallista pulliaista, jolla olisi silikonit. Silikonit ovat terveydelle vaaralliset. Niissä on elimistölle vieraita aineita. Ne voivat puhjeta. Leikkauksessa on riskejä. Voi saada pahan sairaalabakteerin jne. Lisäksi silikoneja pitää vaihtaa. Eivät ne kestä ikuisuuksia eli kyseessä on leikkauskierre ja kovat terveydelliset riskit. Ja sä väität rakastavasi vaimoasi? Et rakasta muuta kuin sitä pientä pippeliäsi!
Jep. tiedän yhden tapauksen kun oli räjähtäneet sisuksiin, aiheuttaneet pahan tulehduksen ja jouduttiin kaapimaan koko rintakehä. Sinne meni rintakudos, nännit ja kaikki. Siitä sitten rakentamaan uutta yläkroppaa. Sitten tämä pälli täällä vertaa tuollaista riskiä johonkin, että voisi pukeutua vaimon mieliksi. Ihan oikeasti? Haloo!!
Tuolla ensimmäisellä sivulla oli ratkaisu ongelmaanne. Tilaa HM:n verkkokaupasta 20 euron seksikkäät push up liivit, ja elämä hymyilee! Vaimosi säilyttää terveytensä ja sinä säilytät potenssisi. Säästätte myös sievoisen summan rahaa.
Tämä nyt oli huono provo, mutta: silikonirinnoissa ja vaatevalinnoissa piilevä ero ei ole hiuksenhieno. Pahimmassa tapauksessa vaimosi saa silikonileikkauksesta (tai jopa vuosia niiden "asennuksen" jälkeen) vakavia terveydellisiä komplikaatioita, kuten syöpää, infektioita, verenmyrkytyksiä, kudos- ja hermovaurioita tai muuta odottamatonta. Tämän lisäksi vaimosi pitää jossakin vaiheessa uusia leikkaus, ehkä useammankin kerran, sillä silikoni ei kestä ikuisesti, ja voi esimerkiksi alkaa vuotaa. Näin miehenä en itse voi sietää minkäänlaisia kauneusoperaatioita (ellei onnettomuuden/epämuodostuman korjausta tai hampaiden oikaisua/valkaisua oteta huomioon), mutta makunsa kullakin. Ehkä vaihdat vaimon johonkin hempukkaan, ja jätät hänet vähän enemmän mielikuvitusta omaavalle äijälle? Sellaisesta symbioosista syntyy usein paljon enemmän hyvää, kuin naisen ja kumipalloja pureksivan koiran liitosta.
Vierailija kirjoitti:
ap: Ihan tiedoksi, ollaan molemmat siis ihan työssä käyviä ihmisiä
Se on hyvä. Vaimolla on mahdollisuus lähteä ja jättää sinut rauhassa haaveilemaan unelmiesi muovipussinaisesta.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä tiedä mistä Picasson teoksesta olet biologian oppisi ammentanut, omat isot rintani ovat toisella puolella ja ylempänä kuin perse..
Mutta siis tykkään isoista rinnoistani eikä ne aiheuta mitään hartiavaivoja. Tykkään niistä nimenomaan luomuna, silikoneja en suostuisi ottamaan
No, eläisin mieluummin ilman rintaliivejä, kuin ikuisesti niiden orjana. Mutta tämä on vain minun mielipide. En ole mikään miestenmiellyttäjä luonne muissakaan asioissa.
Mielestäni suuret rinnat antavat lehmämäisen vaikutelman. 🐄
Varsinkin jos utareet kurotaan rintaliiveillä lähes leukaan kiinni. Kauhean näköistä!
Tulee naksajalle kalliiksi. Leikkauksen lisäksi on korvattava palkaton sairausloma ja maksettava kuukauden kodinhoitopalvelut tai mies tekee kaiken itse. Naisen koko vaatevarasto pitää uusia. Mahtaako aloittajan rahat riittää?
Kiva sitten kun keho alkaa hylkimään sitä silikonia joka ei ihmiskroppaan kuulu ja vaimosi makaa sairaalassa tulehduksissaan. Silikonit on pakko leikata pois ja tissit eivät koskaan ole enää entisensä, itse asiassa niitä ei välttämättä enää koskaan ole. Pelkkää arpea koko rintakehä. Se se on hottia, eikö.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt tehdä tästä taas kisaa kumpi/kuka on parempi kuin toinen ulkoisten ominaisuuksien perusteella.
Onni on terveet luomurinnat.
Sofia Belorf suostui ottamaan noiden lisäksi takamuksen ja huulet vaikka tiesti rahojen alkuperän.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eläisin mieluummin ilman rintaliivejä, kuin ikuisesti niiden orjana. Mutta tämä on vain minun mielipide. En ole mikään miestenmiellyttäjä luonne muissakaan asioissa.
Mielestäni suuret rinnat antavat lehmämäisen vaikutelman. 🐄
Varsinkin jos utareet kurotaan rintaliiveillä lähes leukaan kiinni. Kauhean näköistä!
No isot luomurinnat eivät ole mikään oma valinta miesten miellyttämiseksi.. kyse taitaa olla enemmänkin siitä että viihtyy itse omassa kropassaan. Minua taas ei kiinnosta millaisen vaikutelman rintani kellekin antavat
Jos haluat ostaa vaimollesi jotain kivaa, niin kannattanee ostaa jotain sellaista, mikä hänen mielestään on kivaa. Itsellesi sinä iloa niistä silikoneista haluat, itsellesi sinä haluat jotain kivaa ostaa, et vaimollesi.