Kannattaako varata syyslomamatkaa lokakuulle?
Koulujen syyslomalle siis. Missähän päin olisi jo epidemia ohi?
Kommentit (36)
Tuskin syksyllä voi matkustaa minnekään.
Matkustusrajoitukset säilyvät varmasti rokotteen laajamittaiseen käyttöön saakka.
Lisäksi tämä on ollut kaikkialla muuallakin. Tunnelma ei varman ole kovin letkeä missään. Mikään ei ole ennallaan.
Voi olla, että tueistivihaakin esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä matkailua vastustavat taitavat olla niitä jotka ei muutenkaan ikinä uskalla käydä missään, vaikka ei olisikaan koronaa.
Minä vastustan ja mulla 4v vanhassa passissa yli 30 leimaa....
No ymmärrettävää, koska olet ehtinyt jo nähdä paljon. Me jotka ollaan nyt nuoria ei saada mahdollisuutta nähdä tätä maailmaa kiitos paskasukupolven, joka on pilannut ympäristön ja syö jotain raakaa lepakkoa.
Ei ole todennäköistä, että syksyllä matkustetaan mihinkään Suomen ulkopuolelle. Huonolla tuurilla kestää vuosia. Riippuu varmaan keksitäänkö virukseen toimivaa lääkettä tai rokotusta. Ennen niitä elämme hyvin rajoitetusti.
Onneksi ehdittiin jonkin verran matkustaa.
Kiinaan ehkä.
Koronastahan tulee toinen aalto syksyllä. Kiina on edellä muita ja siellä oli eka aalto ensimmäisenä ja nyt alkamassa toinen aalto. Eli ehkä Kiinassa olisi lokakuussa sekin ohi, eikä toivottavasti kolmatta vielä, jos ollenkaan.
Muualle matkan varaaminen on kyllä typeryyttä. Voiko niin tietämättömiä ihmisiä ollakaan, jotka luulisivat, että korona on ohi syksyllä?
Nyt ehkä kannattaa sen sijaan hankkia kodin läheltä talvilämmin mökki, johon voi mennä ja olla evakossa syksylläkin, jos ei tykkää olla vain kerrostalossa jouluun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä matkailua vastustavat taitavat olla niitä jotka ei muutenkaan ikinä uskalla käydä missään, vaikka ei olisikaan koronaa.
Minä vastustan ja mulla 4v vanhassa passissa yli 30 leimaa....
No ymmärrettävää, koska olet ehtinyt jo nähdä paljon. Me jotka ollaan nyt nuoria ei saada mahdollisuutta nähdä tätä maailmaa kiitos paskasukupolven, joka on pilannut ympäristön ja syö jotain raakaa lepakkoa.
4 vuotta vanha passi ei paljoa kerro omistajansa iästä.
Onneksi on jo joka viikolle matka varattuna. Pääsee sitten justiinsa pois tästä hirvittävän kamalan yököttävästä maasta, niih!
Mä luulen että syksyllä saattaa vielä tulla toinen tai kolmas aalto. Joka tapauksessa lentolippujen hinnat varmasti nousee rutkasti. Itse ajateltiin että sitten kun jonnekin uskaltaa mennä niin matkustetaan autolla. Esim. Yyteristä voisi vuokrata mökin viikoksi tai voisi ajaa Norjaan katsomaan vuonoja jos on pidempi loma.
Tässä se nähdään kuinka hölmöjä ihmisiä maailma päällään kantaa. Ei jatkoon.
Rokote on asiantuntijoiden mukaan suurille massoille tarjolla vasta ensi vuoden loppukeväästä. Siihen asti koronan kanssa on elettävä koko maapallolla ja varauduttava sen sairastamiseen. Niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Rokote on asiantuntijoiden mukaan suurille massoille tarjolla vasta ensi vuoden loppukeväästä. Siihen asti koronan kanssa on elettävä koko maapallolla ja varauduttava sen sairastamiseen. Niin se vaan menee.
Amen to that.
Vierailija kirjoitti:
Ame n to that.
En usko et syksyllä vielä pääseen matkaan. Vuoden 2021 kesäkin on siinä ja siinä.
En uskaltaisi vielä varata mitään, vaikka todennäköisesti tilanne on jo rauhoittunut siihen mennessä. Ei ihmiset jaksa kauan tällaista poikkeustilannetta.
Juu ku rajat aukee