Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset käyvät töissä tänä aikana

Vierailija
12.04.2020 |

Siellähän tämä korona virus vasta leviääkin,,,,,, Jääkää kaikki kotiin,,,,,,

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo,,,, ei,,,,,, lupaa,,,,, jäädä,,,, kotiin.

Vierailija
2/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Jonkunhan se on tähän talouteen rahaakin hankittava. Ei tämä maailma niin kuule pyöri, että kaikki vaan on sairaana tai karanteenissa kotona ja odottaa että kaikki tuodaan valmiina ovelle. Ei pyöri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska etätyö ei ole mahdollista...

Vierailija
4/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein onnistu työnteko etänä.

terveyskeskuslääkäri

Vierailija
5/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että nyt saa irtisanoutua ilman karenssia ja irtisanoutumisaikaa ja että tuet tulee ajallaan että pysyy elossa. Luulin että niillä käsittelijöillä on nyt ruuhkaa.

Puolestani voidaan kaikki jättää työt tekemättä ja jäädä kotiin. Paitsi ne etuuskäsittelijät.

Vierailija
6/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunhan pitää se teidän kotona makoilunne mahdollistaa. 

Vierailija
7/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jäädään kaikki ilman ruokaa ja palkatta kotiin . Korona voitetaan, mutta kuollaan sen sijaan nälkään, kun kaupatkin on kiinni.

Vierailija
8/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vessapaperi itsekseen tule kauppojen hyllyille. Jotkut tekee ihan oikeita töitä.

Vierailija
9/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen niille ihmisille, kaupantäteille, ruokateollisuuden työntekijöille, terveydenhuollon ihmisille jne jotka mahdollistavat edes jotenkin siedettävän elämisen näin epidemia-aikaan. Kaikki kun eivät vaan voi tehdä etätöitä.

Vierailija
10/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutumisaika on 1 kk,,,,,,, jokainen päivä on riskin otto,,,,, olen kyllä harkinnut irtisanoutuvani,,,,, etätyönä en voi tehdä,,,,,,, ehkä odotan että työpaikkani suljetaan,,,,,,

Vierailija
11/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen niille ihmisille, kaupantäteille, ruokateollisuuden työntekijöille, terveydenhuollon ihmisille jne jotka mahdollistavat edes jotenkin siedettävän elämisen näin epidemia-aikaan. Kaikki kun eivät vaan voi tehdä etätöitä.

Kiitos. ☺️ T. kaupantäti

P. S. ❤️ Turvaväli ❤️

Vierailija
12/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikö valtio voisi vain painaa lisää rahaa, vaikka miljoona euroa jokaiselle niin kaikki saisivat ottaa iisisti ja nauttia työttömänä olostaan koronan aikana vaikka miten pitkään. Problem solved.

Vierailija
13/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain ihmetyttää kuinka tyhmiä ihmiset voivatkaan olla. Vai, että kaikki jää kotiin. Anna minun kaikki kestää.

Vierailija
14/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman myyjä olen. Hieman on hankala tehdä työtä etänä ja teillä muilla ei ole sitten ruokaa jos me myyjät ei mennä töihin.

Vierailija
15/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä enää kauaa niin asiakkaat alkaa säästää ja päätyvät siihen että olemme tarpeettomia. Saan sitten minäkin jäädä kotiin oppimaan uutta kiireettömyyttä ja olemaan perheeni kanssa.

Turvallisuus on aina se josta aletaan ensimmäisenä säästää.

Vierailija
16/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska etätyö ei ole mahdollista ja haluan kuitenkin, että jääkaapista löytyy ruokaa ja kattokin on pään päällä.

Vierailija
17/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla etätyö olisi mahdollista, mutta pomon mielestä kaikkien pitää olla paikalla 8-16. Terveisiä 80-luvun toimintatapoja noudattavasta suunnittelutoimistosta. En lähde muualle, koska ikään on liikaa, joten voi olla vaikeaa, palkka kuitenkin juoksee ja työmatka on lyhyt.

Vierailija
18/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan tulla hulluksi jo näiden neljän pääsiäisvapaan johdosta, onneksi tiistaina pääsee töihin.

Vierailija
19/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen sä ajattelit ne lääkkeet ja rokotteet kehittävän tätä tautia vastaan, jos ei töissä saa käydä?

T. Alalla

Vierailija
20/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni elättää minua ja veroilla tuen muiden elämistä, mm. hoitohenkilökunnan ja opettajien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi